Spil'in zirvesini gördük nihayet...

 Zirveye tırmanmaya başladık...


 küçük bir mola...

 Bu kelebeği kanadı açık çekeceğim diye mola boyu bekledim ve tam uçarken çekebildim...



 oğluşlarla...

 Ve zirve...


Ada piknik alanımızı gösteriyor...


Daha öncede Spil'e trekking amacıyla gitmiştik ama biraz mızmızlıklar devreye girmiş zirveye kadar çıkamamıştık. Bugün zirveyi gördük. 1514 merte. Çok izin olmayan ama dik bir parkur ve keyifli bir parkurdu. Ada bu kez zirveye ilk çıkan kişi oldu....

Eğitim.sen'in Spil'de düzenlediği piknik vardı bugün. Kimseyi tanımamamıza karşın gittik pikniğe. Çok hoş insanlardı katılanlar. Piknik öncesi At Alanı'ndan Spil zirveye kadar çıkacaktı isteyenler. Bizde maaile katıldık tabiki. Bir saat kadr tırmandık 25 dakikada indik....Yarın da piknik fotolarını ekleyeyim hepsi çok olacak bir posta sanki....

Yorumlar

  1. Ohh ne güzel tüm yorgunluklar gitmiştir kuşbakışı zirveden bakarken, ben cesaret edemezdim zorlardı beni:))Keyfiniz bol olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ne yanmışıs görsen. Saat yarım gibi zirvedeydik beyaz tenli olanlar kıpkırmızıydı indiğimizde. Biz ki denize girip güneşlenmiş olduğumuz halde amale yanığı olmuşuz.
      Dizle ilgili sorunun varsa zorlar illaki çıkışta kimi zaman epey bir dikleşiyor parkur. Beni en zorlayansa sıcak oldu. burası yanıyor bu günlerde..

      Sil
    2. Sıcaklar iyicene kendini hissettirdi, ben de moral sıfır:( havuza bile gidemiyorum bu parmaklar yüzünden. Ama asıl sorun senin dediğin gibi böyle dik parkurlarda dizde yaşarım hem de sadece çıkarken değil inerken de aynı sıkıntı var yetişmek için grup olmasa dinlene dinlene çıkılır da birilerine uymak zorunda olmak daha sorun oluyor ama çok keyifli.Ada da Denizde uyumlu çocuklar, kendilerini oyalıyorlar kurbişleri de bulmuşlar, keyfiniz bol olsun hep Saadetciğim.

      Sil
  2. Valla size bravo diyorum hele çocuklar süper, maşallah tüm aileye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkrler Fadiş. Deniz büyüsün biraz daha başlarsınız siz de..

      Sil
  3. çok takdir ediyorum birlikte gezmelerinizi. bizler fazla yapamadık şimdide büyüdüler bir araya bile zor gelyoruz:)) tadını çıkarın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam tersi onlarsız gidersem suçlu hissediyorum kendimi. Bazen ayrılmak da lazım aslında. Ama böyle gezilerde çok keyifli oluyor.

      Sil
  4. çocuklarla iyi cesaretmiş o kadar yolu tırmanmak ama belli ki çok keyifli olmuş, pikniği de bekliyorum sabırsızlıkla, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha öncede tam gün süren yürüyüşlere katılmıştık. Bu zaman olarak kısa olduğu için hiç endişe etmedik açıkcası.

      Sil
  5. Zirve duygusu çok başkadır. Çıkarken yorulduğuna değer insanın...
    Çocukları ayrıca tebrik ederim, ne güzel tırmanmışlar:)

    YanıtlaSil
  6. kesinlike zirveye çıkmak ayrı bir duygu. Ben yürümeyi ldum olası sevmişimdir. B iraz da büyüseler daha rahat katılabileceğiz organizasyonlara aslında...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder