Spil'de piknik....

 Deniz'in elindeki minicik kurbağaya bakar mısınız. Çocuklar gün boyu aranıp durdular yazık kurbağalara...


 Motorlu dondurmacımız bile gedi. Çocuklar illa ki aldılar:))
(normalde Spil'deki piknik alanında alışveriş yapılacak büfe gibi yerler yok. Ne getirirseniz onu yiyip içiyorsunuz)

 Semaverimiz burada da başroldeydi. Çayseverlere demlendi bol bol. Şu tepeler var ya arkadaki dağın tepesindeki yapıya kadar çıktık işte. Ben okla göstermeyi yapamıyorum malesef...

 Dün atları eklememişim. Malum gidilen yer yabani atlarıyla ünlü. Daha önceki yüryüşümüzde hiç at görmemiştik. Bu kez kendilerine denk geldik. Fotoğraf epey uzaktan çekildi. Yaklaşmaya kalkınca kaçtılar hemen...

 Piknik grubu. Arkada halay çekenler var...Bağlama bile vardı canlı müzik eşliğinde pek bir güzeldi piknik...

 Gün sonunda şavtı kaymış oğluşlarım. Bakar mısınız hallerine:))



Burda da ellerinde dinazorlarla ilgili bir kitap üzerine konuşuyorlar...Organizasyonu düzenleyen Eğitim-sen çocuklara hediyelerde hazırlamış. Pek bir mutluydular. Koştular, maç yaptılar, saklambaç oynadılar, bir tek rüzgar izin vermedi uçurtmalar uçurulamadı....

Yorumlar

  1. Çocuklara öncelikle iyi tatiller diliyorum, mutlaka karneleri çok güzeldir her zamanki gibi. Çok eğlenceli görünüyor, piknik kalabalıkla güzel oluyor zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Dilek karnelerimiz gayet güzel. Bunun havasını da özellikle Ada bol bol atıyor zaten:))xHaklısın piknik böyle kalabalıkta çoluk çocuk olunca çok güzel oluyor. Biz tek başımıza da sıkılmayız ama çocukların sosyallemeşiiçin bu daha ideal...

      Sil
  2. çocuklar enerjilerini atmış epey :) piknik ortamınız da çok güzel.Manisalıyım İzmir'de yaşıyorum ama Spil'deki bu alana gitmemiştim, bir fikir oldu bize de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne atma. Ama otobüsten inip de kendi arabamıza binince eziyetler, mızmızlanmalarda birden başladı. O yorgunluğu bir güzel sattılar bize:)))
      Bizim de ikinci gidişimiz. Daha önce trekking yapmıştık bir grupla. Böyle bir piknik değildi ama hoş alan. Su, tuvalet falan var yani. Sadece gıda olayı yok. Mangala falan da izin veriliyor çok geniş ağaçlık bir alan...

      Sil
  3. güzel bir piknik olmuş keyiflenmişler bol bol.

    YanıtlaSil
  4. En alttaki fotoğrafta yer almış olan sarışın çocuk arkadaşımın oğlu Okan. Çok şaşırdım sizin de Eğitim-Sen 5 nolu şubenin pikniğine gittiğinize.Ben Eğitim-Sen 1 nolu şubedeyim.Okuldan bir çok arkadaşım pazar günü Spil'deydi.Ben de gelecektim ama son anda program değişti.Gelsem sizi tanır mıydım bilmem :) Çok güzel bir tesadüf olurdu.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Eşimin bir arkadaşı aracılığıyla haberimiz oldu. Aslında Devrim Eğitim-Sen üyesi değil. Hatta arkadaşı da o gün gelemedi pikniğe. Bir nevi bodoslama atladık olaya. Ama iyi de etmişiz. Kimseyi tanımıyorduk gruptan. Baştaki yürüyüştensonra da ayrı olarak mamalarımı tükettik. Sonradan eğlence olayında hep masalar birleştirildi.
    Ada ve Deniz ismine aşinaysanız "acaba" derdiniz sanırım. Bol bol isimlerini söylettiler o gün. Bence de çok hoş bir tesadüf olurdu. Başka etkinliklerde diyelim o zaman:))

    YanıtlaSil
  6. Evet umarım karşılaşırız.Blogunuzu severek takip ediyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygun oldukça biz Eğitim-Sen'in etkinliklerine katılırız artık

      Sil

Yorum Gönder