simitçi sehpası ortama ayak uydurdu!!!

 Sehpamın yeni görüntüsü....




Kızkardeşim evlenmeden önce ahşap boyama kursuna gitmişti. Epey bir şeyler yapmıştı bana da o zamanlar. Yukarıdaki kahverengi simitçi sehpa da onlardan biri. Rengi ve üzerindeki desen bana pek hitap etmese de yıllardır kullanıyorum kendisini. Geçenlerde annemin eski dikiş makinesinin üzerini peçete ile kaplamıştım ya. O zaman şimşek çaktı ben de. "neden bu sehpa böyle kalsındı ki. evimi seviyorum'un sitesinde gördüğüm simitçi sehpasının çift taraflı kullanımını anımsayınca da hem kardeşimin yaptığını bozmadım hem de kendi zevkime göre bir boyama yaptım...

Sehpa tepsisinin arka yüzünü ve yanlarını kahverengilik kapanana kadar beyaza boyadım önce. İyice kuruduktan sonra yine makinede yaptığım gibi bütün peçete transferi yaptım. Girinti çıkıntılar olduğu için biraz zorladı beni az buçuk da kusurlarım oldu. Yanlara ise tek tek kestiğim motifleri yapıştırdım. Üç kat vernikledikten sonra da kullanımıma hazır hale geldi:)))

Ayaklarını boyamadım. Dikiş makinesinin de ayakları kahverengi olduğu için beni rahatsız etmedi.

Yorumlar

  1. çok güzel görünüyor elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Yeni modern bir görünüm kazanmış sehpanız. İyiki de yapmışsınız. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görüntüsü çok hoş oldu. İnsanın içini açan bir desen zaten. Teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. Vayyyyy müthiş güzel olmuş hem de sıkıldıkça çevirirsin emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))
      Şimdilik sıkılmadım bakalım zaman ne gösterir. En çok da kardeşimin tepkisini merak ediyorum. Bu arada annem daha makinenin yeni halini görmedi biliyor musun. Dizinde sorun çıktı azıcık epeydir pek dışarı çıkmıyor. Olmadı haftaya emri vaki ile aldıracağım evden bakalım...

      Sil
    2. Geçmiş olsun annene Saadetciğim, dizden sorunu olmayan yok gibi, benimki de halen düzelemedi son düştüğümden beri cik cik ötüyor:)) Eeee bu da takımın bir parçası olunca ve de görünce ikisi de bayılacaklar bence:)

      Sil
    3. Teşekkürler Şule. İşi biraz zor annemin. İki dizinden de ameliyat olduğu için tam randıman alamıyor bir türlü..

      Sil
  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  5. İyi ki de el atmışsın, çok güzel olmuş bu hali..

    YanıtlaSil
  6. Ortama ayak uydursun haa... harikasın Saadetim, çok hoş olmuş :)
    Çift taraflı kullanım işi iyi oluyor, kışın salonda bilgisayar için ideal oluyor ters tarafı tepsinin, ama ben daha desenlemedim ters tarafınıııı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Eeee uymalı ama ortama. Çift taraflı kullanmak açıkçası verdiğim linkte görene kadar aklıma gelmemişti. Çok iyi fikirmiş.

      Sil
  7. ne güzel iyi ki de el atmışsın içaçıcı bir görüntüye sahip olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle eskisinden daha içaçı oldu sehpam...

      Sil
  8. Simitçi sehpası ortama çok güzel ayak uydurmuş hem de. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder