öğretmenlerimize....





Bunlar yıl sonunda öğretmenlerimiz için çocuklarla birlikte hazırladığımız minik hediyeler...

Ada'nın öğretmeniyle son yılı ya ne yapsak diye düşünüyordum geçen haftanın başından beri. Ada şiir yazdı öğretmenine. Onu yazmayı unutmuşum:(( Ben de okumayı seven öğretmenlerimize birer kitap aralığı işleyeyim dedim. Minik ama anlamlı birşey olsun istedim açıkcası...

Deniz'e sordum sen ne istersin diye. Öğretmeni Galatasaray'ı tutuyormuş. "Galatasaray'ın yendiği takımları yazacağım anne" dedi. Neyse bunu son dakikada unuttu:)) Hadi kartta hazırlayalım dedim çocuklara. Onların yapabileceği şeyler olmalı diye başladık aşağıdakiler çıktı ortaya.


 Yukarıdakini Ada yazdı. Aşağıdaki de Deniz'in. Malum  Galatasaray olayı...

Karne günü minik hediyelerimi öğretmenlerimize verdik...

Yorumlar

  1. ne kadar güzel ne kadar anlamlı hediyeler olmuş...
    şiirde süper:)

    YanıtlaSil
  2. Hediyeler çok anlamlı olmuş senin işlemelerinde çok güzel özellikle isme özel bişi olması ne hoş fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Şule okumayı sevdiklerini bildiğimden anlamlı olsun dedim:))

      Sil
  3. çok beğendim hazırladıklarınızı çok güzel bir hediye olmuş..oğlunuzunda sizinde ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel ve anlamlı hediyeler, öğretmenleriniz çok mutlu olmuştur eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz'inkini göremedim. Ama Ada'nın öğretmeni epey sevdi:))

      Sil
  5. ne güzel hediyeler el emeğinin değeri paha biçilemez sevgi dolu ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın el emeği gibisi yok aslında. Son yıllarda yeniden değerlenmesi çok güzel:))

      Sil
  6. güzel hediyeler hepsi de ...elinize sağlık...spil gezinizi de bizde takibe aldık:)çok eğlenmişler anlaşılan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çookkkkk eğlendiler hem de. O kadar çok koştular ki Deniz 2 gündür öksürmeye başladı malesef. Yeni geçirmiştik. Neyse yeniden iyileştireceğiz artık...

      Sil
  7. Ayraçların ne güzel olmuş, hediyelerin hepsi anlam yüklü, fikrinize,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. bütün öğretmenlerimizi çook seviyoruzzz :)

    YanıtlaSil
  9. Öğretmen için bence en kıymetlisi böyle hediyeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de. Ben oldum olası cam, takı türü hediyelere ısınamadım. Elimden geldiğince böyle minik şeyleri tercih ettim...

      Sil

Yorum Gönder