e okul geldi mertlik bozuldu.....

 Ada'yı artık çekmek mümkün değil ya kafa ya yerde ya arkada....

 Ada ve Deniz'in karneleri. Okumanın gereksizliğini düşünen insanların oranı giderek artarken benim birinci sınıfı bitiren oğluşum Kitap Kurdu belgesi almış ya ötesi yok bugün:))))



Ada'nın sınıf arkadaşları, kardeşleri hepbirlikte....(yeşilli olan Deniz, Ada saklanmış sanırım)

Bugün malum tüm yılın sonucu karnelerini aldı çocuklar. Tüm çocukları kutlarım, en iyisinden dinlensin kuzucuklarımız.....

Deniz biri, Ada dördü bitirdi bu yıl. Deniz için şimdilik pek bir şey değişmeyecek ama Ada'yı nasıl bir yeni dönem bekliyor kestirmek çok zor. Bugüne kadar oğluşum hep başarısıyla mutlu etti beni. Şimdi milli eğitim çocukları karma karışık bir yarının içine atıyor. Öğretmenler için de belirsizlik var tabiki. Son duyduğum tüm öğretmenler görevlendirme ile çeşitli okullara gidecekmiş. Sonrası belirsiz. Artık istediklerini kadroya alacaklar. Öğretmenler de mutsuz, keyifsiz. Bazı okullar imam hatip yapılıyormuş ki duyduklarımdan biri Ada'yı seneye sokmaya çalıştığım çok iyi bir okuldu. Oradaki öğretmenler daha da huzursuz haliyle. (yani burada içimden çok çok güzel kelimeler yazmak geçiyor ya neyse. )

Bugün öğretmenimizde fazlaca ilgisiz olan velilerle konuşma yapmak istedi. Bundan sonrasının ne denli zor olacağı, artık orta okullu oldukları hakkında,, kadın resmen hır çıkardı. Burada ayrıntısına girmeyeyim ama gerçekten tatsız bir durumdu.

Bir de Deniz'in karne alışını kaçırdım. Bir ve üçüncü katlar arasında mekik dokurken kaçırıvermişim oğluşumun karne alışını. Sonuna yetiştim neyse. Yalnız dikkat ettiğim çocuklarda hiç karne heyecanı yok. e okul var ya hepsi akı karayı günler öncesinden öğrendi. Bizim zamanımızda daha mı keyifliydi karne alma acaba???

Bir şey olsun bunlar çeksin gitsin eğitimin iyice canına okunmadan, çocuklarımızın hayatı karartılmadan herşey düzene girsin.......

Yorumlar

  1. Maşallah.
    Hem Ada'ı, hem de Deniz'i tebrik ediyorum. en çok da seni.

    YanıtlaSil
  2. umarım önümüzdeki eğitim yılı hepimiz için istediğimiz gibi geçer diye başlıyorum vee tebrik ediyorum karnelerinizi , ne güzel bir anne için bu tablo :)
    ve bu yazınızın başlığı olan e-okul çıktı mertlik bozuldu ' yu sabahtır sıkça kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok hoş bir duygu. Ama bende de merak olmuyor işte. Biliyorum durumlarını, bakıyorum e okuldan. Heyecansız gidiyoruz okula. Ama küçük ya Deniz onda var azıcık "anne bak hepsi çok iyi"diye gösterdi karnesini. Gözler ışıl ışıl...

      Sil
  3. Delikanlıları tebrik ediyorum,başarıları daim olsun,sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. allah bahtlarını açık eylesin.. okul konusunda birşey demek istemiyorum ama içimden geçiriyorum.. yok böyle birşey!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Nilgün:)) Ah ben neler geçiriyorum içimden ama işte insanların kafası hala basmadı. Ne olup biteceğini göremiyorlar...

      Sil
  5. Tebrik ederim oğluşlarını:) İyice dinlensinler, tatili hak etmişler:)
    Bizim okulda da işler karışık, bakalım ne olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:))Hakkettiler kuzucukların hepsi haketti aslında. Ne zor şimdilerde okumak...

      Sil
  6. Her ikisini de tebrik ediyorum ne kadar uzun yıllar var her ikisinin de önünde Allah yollarını da zihinlerini de açık etsin.

    YanıtlaSil
  7. Ada'yı da Deniz'i de gönülden tebrik ediyorum. Okuma sevdalısı olması da ayrıca takdir edilesi bir durum. Ebeveyn olarak sizleri de tebrik etmek lazım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Karneler harika.Tebrikler:)))Mutlu tatiller dilerim:)))

    YanıtlaSil
  9. Sizin durum benimkiyle aynı. Ufaklık 1.sınıfı bitirdi, büyük 4.sınıfı!
    Belirsizlik maalesef var, okul yönetimi de bıkmış durumda.
    Müfredat değişecekmiş ama hiçbir bildirim yapılmamış. Her şey o kadar ecele yapılıyor ki!
    Seneye tüm çocuklarımıza başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim okulda da öyle. Öğretmenler moralsiz. Bodoslama daldılar bir işe sonu başı belli değil malesef. Olan çocuklara olacak ya can sıkıcı bir durum. Kimi imam hatip yapılan okulların öğretmenleri daha da huzursuzmuş. Geçen gün okulda konuşuyolarda öğretmenler yürüyecek diye...

      Sil

Yorum Gönder