dün......

 semaverde demlediğimiz çayımızı akşamüstü sahile taşıdık...

 Anneanne en küçük torunuyla...


 Bir ara üç sıpa arasında dinazor kavgası çıktı. Neyse masamızın yanına küçük göller açarak sorunu aştık. Ama kaç bidon su taşıdılar şuraya sayamadık bile....

 Şu gördüğünüz çamur karışımlarını bir ara biz dondurma niyetine tükettik de...üstüne para bile aldılar:))


 Bu çocuğun bakışları beni korkutuyor...

 Fıstıklarım....


Bu da günün anlam ve önemine uygun olsun bari. Baba ve oğulları...

Dün annem ve kızkardeşimle Gümüldür Orman Kampı'na gittik. Keyifli, eğlenceli, bol yüzmeli bir gündü.....

Yorumlar

  1. Deniz, kum, güneş, sevdiklerinizin sevgisi bir arada, daha ne olsun:) Maşallah.
    Bu arada anneanne de genç kız gibi, maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem gençtir hala haklısın. Ama kaçak fotoğraf çekiyorup hep izin vermiyor. Kötü çekiyormuşun onu:)))

      Sil
  2. resimlerinizi görünce biran önce tatile gitmek istıyorum..deniz beni çağırıyor sanki..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben blok tatillerden sıkılıyorum aslında. Böyle günü birlik gidip akşam evimde olmak çok keyifli. İzmir o anlamda güzel bir kent...Umarım en kısa sürede dilediğiniz tatile çıkarsınız:))

      Sil
  3. Ohhh Allah içinize sindirsin Saadetçim.. Ne mutlu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kesinlikle çok keyifli bir gündü:))

      Sil
  4. Bugün iz de bir belgesel izledim, urladaydım, foçadaydım, gün batımını güneşin doğuşunu izledim kulaklarını çınlattım:)) Enfesti, tam da çay vakti, elimde bir fincan demlenmiş çay... ne yani ben şimdi bunları mı anlatacaktım sana:)) Lütfen kara gezilerinizin resimlerini yayınlayın bloğunuzda Saadet hanım daha ayak parmağım suya değmedi havuzda olsa, olmuyor yaniii:))O seni korkutan çocuk tıpkı ben gibi bakmış sana:)) Neden korkutuyor ki seni pek güldüm. Çocuk olmak ne güzel, özellikle yaratıcı çocuk olmak göletler, dinazorlar, akıtma dondurmalar, senin sıpaları seviyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok var mı su yasağının kalkmasına. Bu sıcaklarda suya girememek kötü kübul ediyorum. Ama bizim bu mevsimde pek kar gezilerimizde olmazki...
      Onur o ufaklık. O kadar ciddi bakıyorki bazen insanın içini deliyor sanki. Deniz "anne şaşırmıyor da nasıl baktığı belli değil" diyor.
      Ya sorma üçü de döndüler dolaştılar "dondurmanız nasıl olsun" deyip bize dondurmalar yaptılar. Sonra da fahiş fiyatlar talep ettiler. Neyse gerçek dondurma alıp göçmekten kurtulduk sonunda...

      Sil
  5. Yasak yok Saadeciğim havuz deniz konusunda ama bu sene deniz olayı zor aile içi nedenlerden dolayı, havuza ise parmağımdaki telin yeri değişti parmağım yine iltihaplandı hatta 2 si birden, birazda ben sebep oldum düğün için yüksek dar burunlu ayakkabı giydim ayın 3 ünde düşün o zamandır çekiyorum:( gözümde yaş kalmadı cuma günü çıkarın telleri diye isyan ettim neyse bakım yaptı fitil koydu, cuma günü fitili alınca da rahatladı,2 gündür çok iyi hatta bugün havuza bile gidebilecek durumdaydı ama günlerden pazartesi ve kaçıntı hiç bitmiyor bende denk getireceğim inşallah yaz bitmeden:)) O Onur büyük adam vakur bakışlı ve unutma o bakışlar hiç değişmeyecek büyüdüğünde de bir an yakalayacaksın o bakışları veee aaa bu çocuk küçükken de böyle bakardı diyeceksin:)))
    Dondurmalara afiyet olsun:)) hem sahicisine hem sahtesine:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder