çocuk aklı....


Ada ve Deniz'in yakın zamanda söylediği içi şeyi paylaşmak istedim.

Deniz pek yumurta sevmez. Çoğunlukla bahane bulur. Sarısı az pişmiş ama beyazında hiç sulu kısım  kalmayacakmış. Az fazla pişse onu da yemez. Yağda yapsan yine bir bahane bulur. Neyse geçenlerde kahvaltıda yine yumurta kavgamız var. "Azıcık bari ye" diyorum ben. Gelen yanıt aynen şöyle...

"Anne ekmeksize niye ekmeksiz demişler. Çünkü orada ekmek bile yok. Niye elmasız, domatessiz dememişler. İnsan ekmekle doyar onlarla doymaz. Ben de ekmek yedim doydum"

(Ekmeksiz Seferihisar tarafında epey içlerde olan bir koy bu orada)


Cumartesi denize giderken de yolda Türkiye'nin etrafındaki denizlerden konuşuyoruz. Karadeniz şöyle, Akdeniz şöyle diye. Çocuklar soruyorlar falan. Konu İstanbul civarında yüzmeye gelince Ada kirli olduğu için girilemeyeceğini söyledi. Ben babalarıyla orada dalış yaptığımızı söyleyince Ada...

"Kafanıza kask takmışsınızdır. Önünüzü göremeyeceğiniz için kayaya çarpabilirsiniz değilse"


Yorumlar

  1. Bayılıyorum çocukların bu hazır cevaplarına :))

    YanıtlaSil
  2. zamane çocukları süper oluyorlar maşşallah :D

    Ben de oğluşumun dediklerine şaşırıp kalıyorum bazen...

    Sevgiler... Benim için de denize gir olur mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle şimdiki çocuklar bir harika. Bazen düşünüyorum da biz saman gibimiymişiz ne...

      Sil
  3. BENCE COK AKILLILAR MAŞALLAHHHHHHHHH

    YanıtlaSil
  4. her an hazırda cevapları şimdikilerin. hafızalarında oldukça geniş bir dosya var bu konuda:)))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder