canlı canlı vahşi yaşam....




Dün Urla'da yüzerken Devrim buldu bunu. Kabuklunun içine gizlenmiş bir yengeç bir başka kabukluyu mideye indirmeye çalışıyor. Fotoğraf çakalim diye kıyıya getirdik. Deniz pek meraklı o da aldı eline illa "benim elimdede çek anne"
İtiraf ediyorum ben hayatta tutamazdım bunu. Elimizde bulunduğu süre içinde hiç bırakmadı kabukluyu yengeç. Daha sonra dikkatlice yeniden denize bıraktık. Bir ara yengeç çıkardı kafasını, 1 dakika kadar bekledi bıraktığımız yerde. Sonra hızla sürükledi kabukluyu....

Yorumlar

  1. keşke video şeklinde çekseydinnn süper olurdu.
    süper kareler

    YanıtlaSil
  2. nekadar güzel deniz sezonunu açmışsınız ...denizi yüzmeyi çok severim.. urlaya hiç gitmedim ama çok güzel bir yer olduğunu duydum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urla güzel ama denizi değil. Biz orada yüzmeyi sevmiyoruz açıkcası. Ama dedemiz ve halamız orada yaşıyor. Urla yakınlarında gidilebilecek güzel sular var tabiki...

      Sil
  3. ada ile denizin annesinin yazdıklarına resimlerine ugraşılarına bayıldım...
    sevgiler
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  4. bende ellemeyeeemmm.. hatta istem dışı çığlık bile atarım... bu çocuklar bi alemmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukların belgesel meraklarından çığlık atmamayı öğrendim. Ama elleme kısmına kadar gelemedim:)))

      Sil
  5. Canlı belgesel olmuş çocuklara:)
    Benimkiler de çok seviyor, bahçede büyük kabuklu böcek, solucan falan görseler heyecanlanıyorlar:)

    YanıtlaSil
  6. Sayın blog yöneticisi Vip danışmanlık olarak makalelerinizi çok beğendik. Ekibimiz olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder