bahçemin bugünkü halleri....

 Geçen yıl Fadiş'in pikniğe getirdiği pembe domateslerden çoğaltılan tohumlar bu yıl yeniden dikildiler....

 Nar çiçeği. Ne güzeldir rengi...

 Üzümlerim pek güzeller bu yıl bakalım...

 İzmir'in kavurucu sıcağına inat hala açmaya çalışan güllerimden biri. O kadar sıcakki hava sulamak da kar etmiyor sanki...

 Yeni dikilmiş minik domates gideleri....Devrim'in bebekleri diyorum ben onlara:))

Çekirdeksiz kara üzüm. Başladı bile kararmaya...


Blog alemi neredesiniz????Herkes sıcaklardan mayıştı kaldı sanırım. Ben bu sıcaklarda camı açıp, yanıma da buz gibi bir şişe su alıp netin başına geçmeyi daha çok seviyorum açıkcası. Hoş benim sıpalar 5 dakikada bir hır gür çıkartıp başıma ekşidiklerinden bazen ne yazdığımı, ne aradığımı da unutuyorum ya o da ayrı konu...Hadi silkinin canlanın.....

Yorumlar

  1. Ohh ne güzel herşey organik bahçede:))
    Bak beni ayrı tut, karınca gibi çalışıyorum blog aleminde:))ama yaz olunca havuz çok vaktimi alıyor gittim mi uzun kalıyorum ve daha fazla yoruyor. Gelince de yıka, as, yemek telaşı pestil oluyorum. 3 saat dah uzatıla yaz günleri, arz ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladın mı havuza ne güzel. Sevindim senin adına. Bizde pek dışarı çıkılmıyor bu havalarda. Genelde çocuklarla evciyiz. Öyle olunca da evin rutin işleri bitince takılıyorum buralara ya da elişlerimi yapıyorum..

      Sil
  2. hepsine kocaman kocaman maaşallah diyorum, nazar değmesin

    YanıtlaSil
  3. burdayım beeen:)) örüyorum harıl harıl evin içi 29 derece :) seviyorum yazıııııııı

    canım foto çekerken arada "Allahım yaseminkaleye bu makinadan nasip et yarabbim" dermisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki derim Yasemin. Tüm fotoğraf çekmeyi sevenlerin olsun. Sanki ne var şu güzelim makinaları bu kadar pahalı yapacak. 2 yıldır alalım mı alsak iyi olur derken anca "aman" deyip aldık. Çocuk olunca insan hep geriye atıyor zevklerini. Ama özlemişim elime doğru dürüst bir makina almasını. En kısa zamanda bir kursa gitmeyi de istiyorum....

      Sil
  4. Ben buralardayım, sen nerdesin, kısacık yorumlar atıp kaçıyorsun ama, hani Haziranda geliyodunuz :(
    İş yaptıracağım diye mi gelmediniz yoksaaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok kaçmadık işten valla. Okulların kapandığı hafta çocukların alerji randevuları oldu. Hesapta olmayan bir durumdu. Hatta güç bela aldık randevuları Ada kötü olmuştu epey o aralar. Ardından Deniz'de başladı tıkanmalar. İkisi de 1 ay kadar hava almak durumunda kaldılar (mayıs ortalarında hastalandılar) Ardından da İstanbul çöktü resmen. Haberleri dinledikçe trafikten korktuk erteledik.
      Devrim bayıla bayıla gelir sana iş yapar aslında. Ah ışınlanmayı icat etse birileri:)))

      Sil
  5. Nar bizim bahçemizde de var, güzeldir çiçeğin rengi...
    Ben buralardayım, henüz tatil yok. Blogları turluyorum ama çocuklarla çok sık olmuyor haliyle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder