Bahçede maç seyirli akşam kahvaltısı


Benim sıpalar ne olduysa 1-2 aydır futbolla ilgilenmeye başladılar. Daha önce hiç lafı geçmezdi bu sıralarda sürekli babalarına soru sorup duuyorlar. Malum Avrupa kupası maçları var şu sıralarda. Bu sıcakta dışarıda yemek yiyeyim deyince laptop da taşındı. Hem karınlarını doyurdular hem maçlarını seyrettiler.

Şu tepedeki ip toplarını da Ada ile birlikte yaptık sayılır. Ben 3 tane yapmıştım daha önceden Ada'nın ilgisini çekti. Onunla birlikte de yaptık geçenlerde. Bugün bahçeye iner inmez balonlarını patlatmış hemen. Sonra da çardak demirlerine astık. Aslında yaparken benim ilk niyetim içlerinden küçük lambalar geçirmekti ama böyle sarkınca nasıl olur şimdi bilemiyorum...

Yorumlar

  1. Merhaba Saadetçim, nasılsın? Artık iyice yerleştik kuzu da denizde ilk siftahını yaptı ve bayıldı sahiden bayıldı akşam yemeğini yemeden uyuya kaldı:)
    Senin oğlanlar iyice üretime geçmişler ne güzel görünüyor o iplikli sarkıtlar:)Seni kucaklar oğluşları öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fadiş ne güzel olmuş deniz yakın olunca Deniz bu yazı daha bir keyifli geçirir artık. Alışma dönemi içinde olumlu olacaktır eminim:))
      Üretim konusu ise biraz muallak aslında. Ada benim yaptıklarımı görünce pek heveslendi. Ama tutkal işi malum plastik eldiven verdim büyük gelince çok zorlandı. Doladığı ipler geri açıldı falan "yapamadım anne" oldu en masumundan...Ama çok fazla sahiplendi ip toplarını onun yani:)))

      Sil
  2. Fazıl'ın da benim de hiç futbolla aramız yok:)
    İp toplarını ben de seviyorum, bir gün deneyeceğim inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hiç aram yoktur. Ama devrim tutkuludur bu konuda. Her hafta halı saha maçı yapıyorlar arkadaşlarıyla mesela. Genelde tv konusunda benim dediğim olurdu da şimdi çocuklarda maç sevdalısı olunca kıyamıyorum. Takılsınlar işte...

      Sil
  3. Senin sıpalar haaa :))))Eeee erkek çocuklarının genlerinde var sanırım bu futbol aşkı gnü gelince depreşiyor demek kii. Hepsi aynı takımı mı tutuyorlar yoksa vay haline ilerde 3 adam maç izlerken hop oturup hop kalkarlar:)) ip sarkıtlar güle olmui ama daha lazım bence küçüğü de çalıştır aşağılı yukarılı çok çok olsunlar, ren renk olsunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee sıpalar. Hoş budurumda bende eşşek oluyorum ama olsun o kadarı da:))
      Takım konusu karışık azıcık. Devrim çocukluğundan beri koyu Fenerli. Eski okul yıllaklarına bile girmiş bu sevdası. Ada küçükken Fener'i tuttu sonra Beşiktaş'a geçti. Hala öyleymiş. Ama fanatik değil şimdilk. Deniz öyle böyle. Kim yenerse ona geçiyor. Ana sınıfı öğretmeninden etkilenip Galatasaray'ı tutmuştu. "Fener şikeci" diyordu epeydir. Baktı sürekli yenilip duruyor pek iş yok sonra Real Madrid'i tutmaya başladı. Şu anki durumu inanki bilmiyorum. Duruma göre bahane yaratıp takım değiştirmekte üstüne yok da:)))

      Sil
  4. sıcaklarda içeride yemektense böylesi daha iyi.
    ellerine sağlık çok güzel olmuşlar. nasıl dikkat çeker onlar şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bu sıralar biz ya balkonda ya da bahçede takılıyoruz zaten. İçeriler çekilmiyor. Fena bastırdı sıcaklar.
      Etraftan geçenlerin tepkisini bilemiyorum ki. Gün içinde o tarafa pek geçmiyoruz sıcak oluyor.

      Sil
  5. ellerinize sağlık şekerim.. fadiş'iminde dediği gibi üreten bir aile oldunuz ya süpersiniz!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında daha tatil moduna tam giremedik sanırım. Kafamda çocuklarla yapılabileck tonla şey var. Bir türlü başlayamadık. Gün nasıl başlayıp bitiyor anlamıyorum..

      Sil
  6. ip topları harika görünüyor ellerinize sağlık ..bahçede akşam yemeğide ne keyifli olur ..afiyet olsun ..

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Sevil:)) Bahçe keyfi iyi oluyor kesinlikle arkadaşlar falan da olunca serin serin muhabbet ediyoruz..

    YanıtlaSil
  8. Benim de büyük oğlan da maç merakı başladı:)
    Lambalar burada da hoş olmuş, ampul koymaya bile gerek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz Ada'yı (büyüğü) 2 yıl önce futbol kursuna göndermiştik.. koşuyordu ama yeteneksizdi. hastalanınca bırakmıştı ama hiç ilgili olmamıştı. Şimdi nedense hergün oynayası var...

      Sil

Yorum Gönder