annemin balkondaki bahçesi....

 Balkonun görüntüsü. Tam gösteremedim güzelliği aslında. O tellere saran bir asma var. Ayrıca hanımeli ve çeşitli çiçekler...


 Saksıda büyüyen domatesine bakar mısınız...Bir kaç saksıda var böyle...

 Terastan çektim bunu da benimkiler müsait olduğu için hemen sokak olayına takılıyorlar anneannelerinde...

 Burası da terastan görüntüler. Zorla çektim hatunu hiç sevmiyor....


Terasın hem ön cephesi hem de arka cephesi çiçek dolu...


Annem çiçeklir cidden çok seven ve emek harcayan biridir. Her daim yeşil olmuştur bizim evimizde. Malesef bahçesi yok annemin. Birbirine bitişik binaların olduğu bir mahallede evleri. Ama onun hem balkonun da hem de terasında görenleri imrendiren bahçeleri var...


Yorumlar

  1. gerçekten annenizin özenilecek bir terası ve balkonu var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ben genel çekmedim ama orada masa 2 çekyat falan da var....

      Sil
  2. gerçekten çok güzel benim annem de balkonunu bahçeye çevirenlerden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe olmayınca balkonun yeşillenmesi güzel oluyor seviyorum ben....

      Sil
  3. çok güzelmiş benim de koca bir teras var ama orda ancak kaktüs olur:)) günün tamamı güneş çünkü:)

    canım bir önceki postta pembe domatesleri gördüm tohum çoğaltabilirsen ve mümkün olursa bir arkadaşım için istiyeceğim. sende olduğunu anlattım pembe domates konusu geçtiğinde keşke olsa da eksek dedi ben de bir sorarız demiştim şimdi görünce yazayım dedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda kapalı ama eskiden annemin terasının üstü açıktı o zaman da hep yeşildi. Orada çeşme var suluyor sürekli. Bir de babam eskiden L şeklinde çiçek dikilmeye uygun beton döktürmüştü. İçi havuz gibi ve havada yani altı da zemine kadar inmiyor (aşağı rutubet vermesin diye) Oralarda epey çiçek yetiştiriyor annem çilekleri bile oluyor. Hatta bizim böğürtlenden dikti geçen yıl bizim kadar olmasa da meyvesini topluyorlar....Dizleri işte çok sık çıkamıyor değilse ne yapar oraları ya....

      Domates tabiki mümkün. Aslında ulaştırmak mümkün olsa Devrim'in hazır fideleri var. yerimiz yok ya epey bir kısmını Urla'ya götürmüştü. Adam sapıtmış gibi her saksıya tohum dikmiş. şimdi fidelere yer bulamıyor...

      Sil
  4. Teras olayı çok güzel:)) amam çiçek yetiştirmek için zor olmuyor mu sıcaklar nedeniyle? Makinayı aldın yaa eline annene söyle kurtulamaz artık elinden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler etkileniyor haliyle bahar ayı gibi değil ama annem hergün sular orayı. Benim fotoğraflar anlatmıyor aslında. Aşağı yoldan gelirken 2. kat balkonu ve teras yemyeşil karşılar insanı. Aşağılara güller karanfiller sarkar.

      Bunlar paket makina ile ama. Geçen hafta içinde çekmiştim o zaman gelmemişti yeni oyuncağım.

      Sil
  5. ben de imrendim annenin balkonunu ne kadar güzel yapmış emek vermiş ellerine sağlık teyzecim hepsi birbirinden güzel ........Bahçesi olsa kimbilir neler neler dikermiş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şey dikerdi kesin. Zaten bize geldikçe hep eleştirir. Şurası olmamış, şöyle yapsaydınız gibisinden. Hoş memnunuz onun eleştirilerinden biz:)))

      Sil
  6. Annenizin bir de bahçesi olsa ne yapar kim bilir!
    Çok güzel bir balkon gerçekten...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder