erkekler ve çiçekler

(fotoğrafı balkondan çektim. Ceviz ağacının ardına saklanmış leylak ağacım)


Erkekler ve çiçekler. Hatta çiçek vermeyi sevmeyen erkekler de diyebilir. Eline çiçek almaktan utanan, erkek adama yakıştıramayanlar da giriyor bu başlığın altına sanki....

Hafta sonu bahçedeydik ya baktım iyice coşmuş benim çiçekler. Leylaklarım tüm haşmetiyle açmış, papatyalar tarla formunda, aslanağızları bahçe dışında bile bir dünya....

Çocukların öğretmenlerine güzel birer buket yapayım dedim ve dün sabah da hazırladım. Leylak, aslanağzı, papatyalar, gelincikler...Deniz bayılır zaten çiçek vermeye. Bana yardım da etti toplarken "şundan da götüreceğim öğretmenime, bu da olsun" Ama benim güzel gözlü Ada'mın hiç o taraklarda bezi yok. Hep derim hiç götürmez çiçek. Bir de öğretmenini görseniz Ada'yı öyle seviyor destekliyor ki. Ada'da onunla çok iyi anlaşıyor.

Neyse Ada zorla aldı eline buketi. Okuldan içeri girince elini arkasına sakladı. Rahatsız oldu elindekinden. Yere düşürdü falan. Ben de aldım elinden sınıfındaki kızlardan birine verdim öğretmenine vermesi için. Sıra olduklarında arkadaydım ben de. (Bazen ayaküstü öğretmenleri ile sohbet ederim iyi oluyor.) Kız verdi çiçeği Sevim hanıma kabul etmedi "Ada kendi versin" dedi. Çiçek Ada'ya geri geldi. Yılmadı Ada bir kez daha elini uzatı kızlardan birine verdi. Yok gene geri geldi çiçek buketi:))

Öğle yemeğine geldiklerindeki diyaloğumuz girsin devreye bu noktadan sonra::::

- Nasıl verdin mi çiçekleri?
- Çok zor oldu anne...
- Neden? naptın ki?
- Sırama koydum çiçekleri öğretmen alır diye bekledim almadı...
- Sonra
- Öğretmenin masasına koydum "elinle ver"diye geri verdi...
-:)) eeee
- Verdim çiçekleri....

Yorumlar

  1. Ayy çok güldüm Adanın haline, ter dökmüş çocukcağız bir buket çiçekle mücadele ederken. Öğretmen de alemmiş:))Bence üstüne varmayın zamanı gelince bahçede çiçek bırakmaz. Aslında hakikaten bazı adamların eline çiçek yakışmaz tutmayı beceremez.
    Ne desem beğenirsinde çok güzel bir proje var,senin ihtisas konun, çocukların ismini yazmak istersin belki...

    YanıtlaSil
  2. öğretmeni gerçekten çok seviyor Ada'yı. İkimizde Ada'nın biraz daha sosyal olmasını istiyoruz. Benim oğlan kantine bile gitmez o derece kendi içinde yaşıyor. Belli sorumluluklar vererek açalım derdindeyiz sadece....

    YanıtlaSil
  3. Ada tatlı Ada, aslında çok duygusal ama pek belli etmek istemiyor, dışa vurmak hoşuna gitmiyor, öpüyorum onu:)

    YanıtlaSil
  4. canım ya alışır zaman hele delikanlı olsun kızlara verir çiçekleri :))

    YanıtlaSil
  5. Karizma bu yakışıklı:))) çok iyi yapmış öğretmeni bence bu yönünü öğretmeniyle birlikte törpüleyip geliştirin.
    Eminim kendisi de verebildiği için çok mutlu olmuştur.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice saol. Çok içine kapanık. Açamıyorum bir türlü. Ama ufak ufak böyle şeylerle kendisini bulmasını, sosyalleşmesini sağlamaya çalışıyorum işte...

      Sil
  6. süpermiş yahu ha ha ha =) bu erkekler pek bir zorlanıyor çiçek verme konusunda. Bu arada bizim ceviz ağacımız da aynen bu halde şimdi =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder