23 Nisan çiçekleri...



 Deniz dün eve geldi "anne 23 nisan için papatya yapacakmışım" dedi. Benim gibi kağıt işlerinden hazetmeyen birine ağır bir ödev. Bir de tam olarak nasıl birşey isteniyor bilemiyorum. Nette dolanmaya başladım nasıl yapsam diye. Buradaki peçeteden yapılmış çiçekler çıktı karşıma. Gözüme epey hoş göründüler.

Ben kaynaktaki gibi tam boy peçeteden yapmadım. Öyle denedim önce çok büyük oldu. bir peçeteyi dörde bölüp üst üste koydum parçaları. Akordion şeklinde katlayıp bağladım. Sonra da katları tek tek ayırdım.

Deniz sevdi. Bakalım öğretmeni beyenmişmi gelince öğreneceğiz artık....


Bunlar da Ada'nın resim dersi için. Patates baskı mozaik çalışacaklarmış bugün. Akşam onun için de geometrik desenler yaptık...

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş renklerine de bayıldım ayrıca, ellerine sağlık, patates baskıyı ben kendim için ne zamandır yapmak istiyorum benim için de hazırlar mısın?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol Fadiş. Elimde çiçek yapmaya uygun bu peçeteler vardı. Beyası selpak zaten. O daha hoş oldu bence.
      Patatesi tabiki hazırlarım. Geçen hafta da yıldız-roket falan yapmıştık mesela...

      Sil
  2. Kolay gelsiiiiiiin.

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler çok güzel olmuş. Gayet iyi yapmışsın, ellerine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim okuyan. İtiraf edeyim zorlandım ben. Bu kağıt-kes-yapıştır işleri uzak bana...

      Sil
  4. Öğretmenin beğenmeyeceğini hiç zannetmiyorum, çok güzel görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş Mutlu eller. Teşekkür ederim:)))

      Sil
  5. çok çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.mutlaka beğenmiştir öğretmende.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. çiçeklere bayıldım harika görünüyorlar.ellerine sağlık
    tam sana yazarken birden blogunuzda güvenlik sorunu yazısı girip yeniden giriş yapmamı istedi blogger, :)) telefon yaz şifre filan ne olduğunu da anlayamadım neyse halloldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ciddi bir sorun olmaz bloğunda. Hep yedeklemek lazım oluyorum ama çok ihmal ediyorum ben. Aslında şu işin üzerinde durmak lazım....

      Sil
  7. Çiçekler çok güzel olmuş, eline sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder