çocuklar için kitaplar

 En son Deniz'in doğum gününde gelen kitaplarımız

 Vücudu resimlerle çok güzel anlatıyor...

 Ben bu ilk alındığında "ağır" diye düşünmüştüm ama Ada'nın çok fazla ilgisini çekti. Birkaç kez okudu bunu (alınalı 2 yıla yakın oldu)

 Yerin altını çeşitli alanlar anlatıyor. Kanalizasyon, toprağın altı, börtü-böcek...

Bu da bir iç görüntü...


Daha önce aklıma gelmemişti. Bugün Fadiş de Deniz'in ilgisini çeken dinazorlar kitabından bahsedince oğluşlarımın kitaplarından bahsedeyim dedim. Malum ara ara konusu geçiyor Ada ve Deniz bilime fazla meraklı. Zaten büyüyünce bilim adamı olacaklarmış. Alan arada değişiyor.

Deniz tarihte yaşamış deniz canlıları inceleyen bilim adamı olacak. Amerikaya gidecek mecburen. Tüm fosiller orada. Ada da astronomi ağırlıklı şimdilik.

Hal böyle olunca aldırdıkları kitaplarda hep bu yönde oluyor. Yukarıdaki pencereli kitaplar çeşitli zamanlarda Işın halaları tarafından alınanlar. Her daim ellerindedir. Çok keyifle okuyorlar. Dönüp dönüp inceliyorlar. Bu yıla kadar Deniz'e biz okuyorduk ama artık kendisi alıp istediğini inceliyor:)))

Benimkiler gibi bilim sever çocukların annelerine fikir olur belki..

Yorumlar

  1. çok güzeller...çocukların dersleriyle de yakından ilgili...bayıldım.. öğrencilerim için not alacağım... ilginizi çekerse ben de kitap blogumda çocuklar için kitaplar yayınladım.. sevgiler...

    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com/2012/02/populer-bilim-vucudumuz-dizisi.html

    YanıtlaSil
  2. Çok meraklı kızlarım için güzel seçenekler sağol canım paylaştığın için.
    İnşallah istediklerini olurlar ilerleyen yıllarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiz annesi baol. Umarım gerçekleştirirler hayallerini biraz uçuk şimdilik ya bakalım..

      Sil
  3. Ne güzel kitaplar detaylarına kadar herşey var. Çocukların bilime merak sarmalarına şaşırmamak lazım .araştırmacı yönleri gelişiyor böylece.
    yüreklerindeki yolda başarılarla ilerlemek nasip olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okumaya başlamamış çocuklar içinde ideal kitaplar...

      Sil
  4. Saadetçim, denizin altından başlayabiliriz bizde dinozordan sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde yok ama bir de ayrıca denizleri anlatannı varmış. Alacağınız zaman ona da bakın isterseniz...

      Sil
  5. çok güzel kitaplarmış,paylaştığın için teşekkürler arkadaşım,bizde edinelim bu kitaplardan:)sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar çok kitap yayınlanıyor ki insan hepsine yetişemiyor. Bir kitapçıla gittiğimde ne alacağımı bilmeyi seviyorum ben. O mantıkta paylaşmak istedim bunları da...

      Sil
  6. şimdiki çocuklar gerçekten çok şanslı
    Benim oğluşların zamanında bu kadar ayrıntılı kitaplar yoktu.şimdi ise seçim yapabilmek marifet istiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın o kadar çok kitap varki. Ama ben şanslı grubun azınlıkta olduğuna inanıyorum. Çok az çocuk bu tarz kitaplara sahip olabiliyor.

      Sil
  7. çok güzel ve yararlı hepsi.aklımda olsun benimde sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder