bilim kitapçıkları

 evren serisi. Ada bunları hatmetti doğal olarak:))

 İnsan vücudu-sağlık. Bunları da çok seviyor Ada. Deniz şimdilik bu serilere bakmıyor...



 Bazılarını ben de okudum.. Özellikle Deniz'den talip gelenleri okumuştum okumayı sökmeden önce.



Başladım bir kere tanıtmaya devam edeyim çocuk kitaplarımızı. Bunlar Timaş yayınlarının çıkarttığı "popüler bilim" serisinden kitapçıklarımız. İnce dergi formunda ama bir dolu bilgi barındıran kitaplar. Her büyük markete gidişimizde kendilerinde olmayanlardan seçip alırlar. Genelde birer birer almalarına izin veriyoruz. Hem okudukça alma kültürleri gelişsin hem de bir dahaki sefere yeniden raflarda dolanarak seçsinler diye...

Bundan önceki postlarda verdiğim kitaplar kalın mukavva gibi sayfalı ama biraz pahalı kitaplar. Bunlar ise oldukça ucuz. Ama bol resimli ve bilgi dolular...

Yorumlar

  1. Kitap istediklerinde benim de ağzımdan pek hayır çıkmıyor. Yeter ki okusunlar...
    Güzel kitaplar, ben Tübitak yayınlarını takip ediyorum, onlar da pahalı değil.

    YanıtlaSil
  2. Aynen. Okumayı seven çocuklarım olduğu için kendimi çok şanslı hissadiyorum:))

    Tübitak yayınları bizde de var. Karışmasın diye aynı olanları birarada vereyim dedim....

    YanıtlaSil
  3. not alıyorum bizim veletler büyüdükçe onlara alırım :)

    YanıtlaSil
  4. canım bu kitaplar hangi yayınevinin?bende bakayım benimkilere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Timaş. Genelde büyük marketlerin çocuk kitapları bölümlerinden alıyoruz biz...

      Sil

Yorum Gönder