kitaplar....




Ben hep kitapçılardan, raflardan kitap almayı tercih etmişimdir. Elime alıp arkasını okuya okuya seçmek çok hoşuma gider. Ne zamandır ihmal ettiğim okuma işine geri dönüş yapayım dedim. (uzun süredir sadece çocuklara istediklerini okuyorum da...)

Popüler olunca kimi kitap gerçekten çok pahalı olabiliyor. Ama internetten alımlar epey avantajlı. Biz de topluca bir liste yaptık bu kez netten yaptık kitap alışverişimizi.

Alttakiler çocuklara seçtiklerim. babam duymasın'ı hemen okudum Deniz'e (biraz da kendisi okudu) çok keyifli tavsiye ederim. Bilim öyküleri de inanılmaz güzelmiş. Nette bakınırken "güzele benziyor" diyerek eklemiştim sepetime. Yanıltmadı beni. Afacanlar okulda serisi ise Ada'nı çok sevdiği bir disi. Çıkanı alıyoruz. Sanırım Türkçeye çevrilecek bir tane daha var. Ada iki günde bitiriyor. Hatta dönüp dönüp yeniden okuyor o seriyi..

Yorumlar

  1. Çok güzel kitaplar seçmişsiniz. Ayrıca Tübitak'ın çocuklar için yayınladığı kitaplara da bir göz atmanızı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tübitak yayınlarının bazı kitapları var bizde. Ada bilim serilerini çok seviyor..

      Sil
  2. Bir Bakanlık personeli olarak maalesef korsandan kitap alıyorum. Bana daha ekonomik geliyor. Bende kitap alırken mutlaka önce arkasını okurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada bizde almıyor değiliz. Emek inkar edilemez ama bazen pahalı gelebiliyor..

      Sil
  3. Ne güzel. Ben de kitapları kendim almayı severim. Kraliçeyi Kurtarmak ve Haritada Kaybolmak adlı kitapları yeni aldım kızıma,matematik ve coğrafyayı sevdiren macera kitapları, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Nergiz. Bakayım o kitaplara da..

      Sil
  4. Ayyy ne güzel, kitapları görünce de içim gidiyor :)
    Küçük mucizeler dükkanını nı da almışsın, çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel...Bende okumak istiyorum ama bebelerimden vakit bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  6. keyifli okumalar canım. benim sevdiğim halde epeydir ayrıyım kitaplardan çocuklar çok iyiler devamlı değişerek okuyorlar.

    YanıtlaSil
  7. okuma işine girince birtürlü sevdiremedik bizimkine...içim gidiyor sizin kitaplığa...

    YanıtlaSil
  8. Benim Ada bayılıyor. Ama seçici. Her şeyi okumuyor. Çocuk klasiklerini pek sevmiyor mesela.
    Bir de biz Bilim Çocuk dergisini alıyoruz. Bazen de national geographic kids. Belki onları sever..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder