elmalı kek






Ben keksever biri değilimdir. Ama elmalı-tarçınlı kekin pişerken yaydığı kokuyu çok seviyorum...

Normalde elmalı keki yaparken elmalı kekin içine eklerdim. Bu kez böyle üzerine dizdim. Deniz'in tepkisi çok hoştu "ooffff kek nefis" Bu da bana yetiyor tabiki:))

Tarifine gelince;
2 yumurta, yarım su bardağı şeker, yarım su bardağı sıvı yağ, yarım su bardağı pekmez, 1 su bardağı süt, bir tatlı kaşğı tarçın, kabartma tozu, aldığı kadar un...

Malzemeleri sırasıyla ekleyip çırptım, Kek harcımı cam tepsiye döktükten sonra üzerine elma dilimlerini dizdim. Pişince de oğluşlarım afiyetle yediler...

Yorumlar

  1. Gerçekten nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor , ellerinize sağlık ve afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar görüntüye çok nem verir de bu kekte beni ye diyor Saadet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nazan. Özellikle Deniz çok seçicidir

      Sil
  4. çok güzel görünüyor ellerine sağlık
    mutlu haftalar
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. selamlar..ellerine sağlık canım...nefis görünüyor..sevgiyle,sağlıkcakla kal..

    YanıtlaSil
  6. Ben fotoğrafı görünce esmer undan yaptın zannettim.Pekmez koymuşsun.Ellerine sağlık.Nefis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzel görünüyor bu kek:)pekmez koyman ve şekerden uzak durman da çok güzel olmuş..ellerine sağlık..

      Sil
    2. Pekmezi arada kullanıyorum keklerde. Hem şekeri kısıyorum hem de rengini seviyorum böyle....

      Sil
  7. ellerine sağlık canım tarçın kokusuna ben de bayılırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder