nevresim takımımız....





  Şu pazen olaylar malum. İlk kumaşın ne olduğunu anımsarsınız. Fena halde solmuştu. İkincisinde ise önce (gelen yorumlarda vardı) tuzlu-sirkeli suda beklettim sonra yıkadım kumaşı. Rengine bir şey olmadı bu kez...

Geçen hafta diktim kumaşlarımı aslında. Yorganlarına geçirmemiştim yeni paylaşıyorum. Mavi deniz temalı kumaştan bir yorgan kılıfı, 3 tane de yastık kılıfı çıktı. Büyükçe sarı bir leke vardı kumaşta sererken onu alta getiriyorum gözüm görmüyor:))
Benim yorganım biraz büyükçe sanırım (170-200) yatakta nevresimin tamamı görünmedi o yüzden. 
Diğer geyikli olandan ise bir alt çarşaf ve bir yastık kılıfı çıktı. Tam takım olmasa da sıcacık kullanacak oğluşlar.

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.ada ve deniz iyi ve sağlıklı günlerde kullansınlar sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın. Çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  3. mihrimah saol arkadaşım:))


    suhuba teşekkür ederim. Ben pazeni çok seviyorum kışın...

    YanıtlaSil
  4. Ama ben tamamını çok merak ettim. Çift kişilik karyolaya yayıp çeksene fotoğrafını. O zaman çok net görünür. Göründüğü kadarıyla harika bir şey olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. tamam Gülsüm hanım çekeyim..Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  6. yastıklar çok güzel görünüyor.bende gülsüm hanım gibi merak edenlerdenim bekliyorum o halde:)güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Sezo bigo teşekkürler. Yayınladım tam boyutunu da...

    YanıtlaSil
  8. Evvettt... Çok daha net görünüyor. Ellerine sağlık. Gerçekten başarılı bir çalışma olmuş. Çok beğendim inan. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş maharetlisin maaşallah

    YanıtlaSil
  10. Gülsüm hanım teşşekkür ederim:)))



    Meral hanım saolun. Öğrenmeye çalışıyorum....

    YanıtlaSil
  11. asosh teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel, halletmişsin işte, desenler yeter zaten :) Dikişler de usta elinden çıkınca ....

    YanıtlaSil
  13. Kesinlikle desenler çok güzel. Ustalığıma çoookkkkk var ama

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık, kesenize bereket Saadetciğim. Hepiniz de sğlıkla ve sıcacık kullnın.

    YanıtlaSil
  15. Dilek saol arkadaşım:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder