ne ocak ayıymış ama....

2012'ye yeni umutlarla, güzel dileklerle başlamıştık. Ama çok ölüm haberi aldım bu günlerde...
Cuma günü bir arkadaşım babasını kaybetti. Hastaydı ama olsun her ölüm zordur..Dün Tülin arkadaşımızın annesini kaybettiğini öğrendik:((

Dün öğleden sonra anneme gitmiştim. Babamın teyzesinin oğlunun öldüğünü söyledi.(babamın teyzesi diyorsam babamla yaşıt.  Mustafa da 40 yaşında) Mustafa kas hastasıydı. Ben kendimi bildim bileli teyzem onunladır çok sırtında taşımışlığı vardır. Zor bir hayattı ama çok mücadele etmişti Mustafa'nın iyileşmesi için,,,
Bugün anne aradı. "acil Çanakkale'ye gidiyorum. Dayın kötü olmuş" dedi. Dayım da çok hastaydı...(dün gece kaybetmişiz dayımı)

Ve 23 ocak benim babamı kaybettiğim tarh. 12 yıl oldu ama hala taptaze.

Ne ocak ayıymış....Hem de daha başındayız.......

Yorumlar

  1. allah sabır versin cnm çok zor ama eleden ne gelir:(

    YanıtlaSil
  2. ocak şubat farketmiyor zamanı gelmişse takvime saate bakmıyor ne yazıkki geçen yıl şubatta 4 kişi kaybettim ben ama aylara yıllara bağlamıyorum
    Allah beklenmedik kayıplar yaşatmasın sanada sabırlar versin

    YanıtlaSil
  3. hayat!... sözün bittiği yer...

    YanıtlaSil
  4. :(((((((
    off yaa denk geldi mi böyle üstüste geliyor
    canım benim sabırlar diliyorum mekanları cennet olsun:((

    YanıtlaSil
  5. Allah başka kederler vermesin canım, bu acı haberlerin sahiplerine baş sağlığı diliyorum, mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  6. mekanları cennet olsun, böyle talihsizlikler üst üste geldi mi daha zor oluyor.

    YanıtlaSil
  7. CANIM ALLAH SABIRLAR VERSİN KAYBETTİKLERİMİZİN YERİ BİR DAHA DOLMUYOR.RABBİM HAYATTA OLANLARA UZUN UZUN ÖMÜRLER VERSİN

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin, Allah kalanlara da sabır versin inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabırlar diliyorum. Tülin abla, ankaradaki Tülin abla mı yoksa, anneciği hastanedeydi.

    YanıtlaSil
  10. Rabbim rahmet eylesin....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder