kıl çuvaldan lavanta keseleri


 Önce içten dikmeye başlamıştım sonucu pek beyenmedim. Sonra en üsteki gibi yaptım keseleri

 Lavantam bitti, kesem kaldı elimde. Bende yukarıdaki gibi bir süs yaptım kendime...


Bir kutu lavanta kesesi. Daha üniversitedeyken metreyle aldığım kıl çuvaldan büyüklü küçüklü minderler yapmıştım kendime. Bir çekyatım vardı evimde bir de işlediğim minderlerim...Zaman içinde  kullanım alanları yok oldu. Poşetlerde saklıyordum ne zamandım. Geçen hafta içinde kılıflarını çıkartıp yıkadım. Kimi yıpranmış. Değerlendireceğim onları bir şekilde.
 Yukarıdaki güllerin olduğu minderi gözüme kestirdim ilk olarak.  Her gülü kalp şeklinde kesip içine biraz elyaf biraz lavanta koyup diktim. Bir sürü oldular....

Yorumlar

  1. Evet dıştan dikişliler daha iyi olmuş, eline sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle. İyiki baştan hepsini dikmemişim., Önce bir sonucu göreyim demişim.

      Sil
  2. Ellerine sağlık dediğin gibi üstteki dıştan dikilenler çok daha iyi olmuş...

    YanıtlaSil
  3. çok çok harika olmuşlar canım.ellerine sağlık.banada güzel bir fikir vermiş oldun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bende de çuval vardı, bu şekilde değerlendirebilirim, çok beğendim Saadet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şansım hazır işli olmasıydı. Hazır hazır dikiverdim sadeve. Sana da kolay gelsin:..

      Sil
  5. çok güzeller ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gönül:))

      Sil
    2. ne kadar doğal güzel olmuşş ohh mis gibidir şimdi onlar helede o gülleri ellerine sağlık atmıyoruz bişileri dimi ama güzel geri dönüşüm oluyorlar:))

      Sil
    3. Evet seviyorum ben doğallığı. Odunlar, kıl çuvallar. Ama pratikte kullanımları az işte. Hatta yıllar önce keçi kılı kilim almıştım Antalya'dan. Alırken sadece sevmiştim ama üstüne basılmıyor batıyor resmen. Kullanamıyorum onu mesela...

      Sil
  6. İyiki de çıkartmışsın Saadet. Ellerine sağlık. Hem anısı var yokolmamışlar. Hemde çok hoş olmuşlar. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. çok naturel bayılıyorum böyle işlere eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. ne güzel olmuşlar.hem yeniden değerlendirmiş hem de yeni şeyler elde etmişsiniz.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet atıl duruyorlardı. Şimdi hediye edeceğim bunları...

      Sil
  10. harika olmuş, ben de de çuval var bir ara elime almıştım çok güzel olmuş seninkiler yeniden ele ne zaman alırım bilmem ama bunları beyinciğime kaydedeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kaç zaman sonra elime aldım. o kadar çok şey varki yapacak...

      Sil
  11. canım süper şeker birşey olmuş bunlar.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık harika bir çalışma olmuş,mis gibi koksun heryer ohhh:)

    YanıtlaSil
  13. Telislerin bitmiyor senin, ne güzel şeyler yapıyorsun amaaa :)
    Kalpler süper olmuş, bayıldım, üstten dikilince daha güzel olmuş gerçekten :)
    Lavanta bittiyse kokulu sabun rendeleyip koyabilirsin :)

    YanıtlaSil
  14. Çok hoş olmuşlar. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Pek şirin olmuşlar, kıl çuval nostaljik çağrıştırdığı için bayılırım..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok eskilerde kaldı aslında ama güzeldirler...

      Sil
  16. Çok güzel bir değerlendirme olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. merhaba saadet hanım bende dikişe başlamayı düşünüyorum ama dikiş hakkında hiç bi fikrim yok singer tradition modellerinden almayı düşünüyorum sizinki de fotoraflardan gördüğüm kadarıyla o modellerden biri memnun musunuz bir de singer bayisinde makineyi alınca göstereceklerini söylediler sizce öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben makinamı alalı yaklaşık 2 yıl oldu. Memnunum. Bir sorun çıkartmadı. Zaten çok işi de kendi yapıyor. Rahat bir makina.
      Ben dikişe başlarken hiçbirşey bilmiyordum. Hatta yakın zamana kadar sevmiyordum da. Gerekli deyip almıştım. Sonra da madem aldım birşeyler yapayım diye dikişe başladım. Öğreniyorsun kolaylıkla. Sürekli denemelerle kendini geliştirirsin...

      Sil

Yorum Gönder