erkek adam giyer miymiş....

Kış resmen geldi. İzmir'de bile hava buz gibi. Benimkilerin okul formasında kumaş pantolan var. Sabah soğuğu ben donuyorum onlara noluyordur diye bugün çocuklara ayaksız külotlu çorap aldım. Özellikle siyah seçtim. İçi havlu sıcacık tutacak bir şey...
Öğle yemek arasına gelince size pantolan içine bir şey aldım. Kız şeyi değil falan promosyonunu yapıyorum (giymezler çünkü) Zorla giydirdim ikiside hemen çıkarttılar. Rahat edemedik diye. Kızdım olmadı, duygu sömürüsü yaptım olmadı. "Ee hava soğuk incecik pantolonla hasta olacaksınız" "cık"

Akşam Devrim'den destek alacağım ya...Yanında çıkarttım aldıklarımı. Devrim direk "erkek adam bunu giyer mi" Çocuklar yerlerde.  Nasıl gülüyorlar bana. "ya soğuk ben çocuklara giydirmeye çalışıyorum. Senin dediğin lafa bak" "Ama erkek adam bunu giymez!!!""Siz ince eşortman giyin çocuklar..."
Çocuklar ne güldü bana anlatamam.

Ne diyeyim erkek adam donacak o  zaman....

Yorumlar

  1. Bizde ayni durumu yasiyoruz inan... Serde erkeklik var ya, üsümez onlar...::)) Ama aksam olunca karinlari agrimaya baslar ne hikmetse..::))

    YanıtlaSil
  2. Biz de bir laf vardır. Soğuğa delikanlılık sökmez diye:)

    YanıtlaSil
  3. :)))))) benimkilerde yıllarca giymediler şimdi bu soğuklarda giyiyorlar. tamamen havaya endeksli:))

    YanıtlaSil
  4. Sizin yazınızı okurken sanki bizim evde geçiyormuş gibi okudum.Aynı sorunu 11 yaşındaki oğlumla bizde yaşıyoruz.Ankara soğuğunda bende giydiremiyorum.
    Bu sabahta dünden karla oynamış ve botları ıslak.Başka botu var,oğlum şunu giy,neymiş efendim kız botuna benziyormuş o yüzden giymedi(her zamanki gibi).Islak botu giydirmedim ama bu karda kışta basket ayakkabısını giydi gitti.Ne yapacağız biz bunları bilmem.

    YanıtlaSil
  5. Babalarını dinliyor erkek çocukları bu konuda, erkek merkek dinlemiyorum ben giydiriyorum kilotlu çorabı biliyorsun daha geçenlerde poposu resimlilerden aldım oğluşa ama pek sıkışmaya gelemiyor oğlanlar:)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle donmaya mahkumlar :) aslında bu içlik eskiden erkeklerin giydiği birşeydi! ne çabuk unuttular.. babamın hala içliği var, bizde külotlu çorap giyerdik ayaklı ayaksız sonradan tayt v.s. çıktı ince giysilerin altından bile giyilebiliyor yani.. bence onlara başka bir formül bulmak lazım int.den içliklere gir erkeklerin fotolarını göster onlara belki kandırabilirsin

    YanıtlaSil
  7. Münster sorma öksürük, karı ağrısı, kusma hepsi var. Hepsi anneye nedense...

    YanıtlaSil
  8. Hatice büyüdüklerinde biliyorlar kendilerine bakmasını. Şimdi çocukça bir çekingenlik. Kimg görecek pantolon altında oysa...

    YanıtlaSil
  9. Ayşecik ne çok anne varmış benimle birlikte. Ayakkabı sorunu bizde de var. Kış başından beri ben de bot giydiremiyorum. Ya spor ayakkabı ya da şu plastik yağmur çizmeleri var ya ondan. Bot raf bekliyor. Büyüyecekler ya bakalım....
    Sana da kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  10. Fadiş küçük seninki daha. Ben de giydiriyordum o yaşlarda. Hatta ana sınıfının ilk günlerinde bile. Ama ne zaman çevre ediniyorlar, erkek-kız ayrımı daha bir başlıyor. Şimdi görsen Deniz'leri. Erkekler ayrı muhabbette kızlar ayrı. Çekirdek kadar boyları bakmıyorlar.....

    YanıtlaSil
  11. Nilgün ben de içlik dedim ilk önce zaten. Ama Devrim bitirdi olayı. Hayatta giymezler artık. Hatta devrim ince eşortmanımsı bir şey giyer. Tin tindir kendisi. Çocuklar onu da kabul etmedi. Tek tesellim okul çok yakın. 8.50'de giriş zili çalıyor. Biz 8.40'da çıkıyoruz evden

    YanıtlaSil
  12. canım benim erkek çocuğum olmadığı için bunları yaşamıyorum.ama 4 tane erkek kardeşim var ve annemden hatırlıyorum bu replikleri.canım annem ne zorlanırdı .allah tüm annelere sabır ve kolaylık versin.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. mihrimah saol:))Kızları giydirmek daha kolay kesinlikle. Mağazalarda, pazarlarda bile hep kızlara çalışıyorlar. Ben bazen istediğim gibi şeyleri bulmakta zorlanıyorum.

    YanıtlaSil
  14. Elif'in terazisi bunlar üşümüyorlar nedense!!!

    YanıtlaSil
  15. eşinizin yorumu olayı bitirmiş izaten.artık havada taklalar atsanız giydiremezsiniz.erkeklik daha minikken belli ediyor kendini demekki.bırak demekki erkek adam soğuktan etkilenmiyor.Eşim soğuk havalarda dağa giderken filan bile giymez.şimdi giyersem yaşlandığımda ne giyecem der.yaşlanınca giyecekmiş içlik filan.allahtan kızım varda o gururdan tirtir titremek zorunda kalmayacak.

    YanıtlaSil
  16. zeyzey erkekler hep aynı demekki. Bende vazgeçtim zaten. Napayım elimden başka şey gelmiyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder