Yeni kumaşlarım





Benim pazen olayları malum. Bu son olsun diye yazmıştım geçen gün ama yenilerini göstermeden olmazdı.
Annem kumaş aldığımız dükkanla konuşmuş "değiştiririz" demişler. Ben de cuma günü anneme gittim solanları verdim yukarıdakileri aldım. Aslında her ikisi de ilk gittiğimizdede vardı. Mavili olanı çok sevmeme karşın (burada görülmemiş) sarı büyükçe bir lekesi vardı. Artık nevresimde altta bırakırım o lekeyi. Kahverengi olansa takıma yetmeyecekti.

İlk solma tecrübemizle bu kez her elimize aldığımız kumaşı azıcık suyla denedik. Bu ikisinde karar kıldık. Elimize aldığımız yine kiremit rengi kareli pazen nasıl soldu anlatamam. Bir başkası montuma bile renk vermiş sonradan farkettim.


Yukarıdaki de yine oğluşların odasına. Nihayet dün benimkileri razı ettim İkeaya gidebildik. Bu tarz bir raf istiyordum Devrim'e yaptırtacaktım. Bunu görünce de tamam dedik aldık.  Aslında odaları küçük ama böyle birşeye de ihtiyaçları vardı. Sevdikleri şeyler ellerinin altında olsun istiyorlar. Duvara yapılan raflara Deniz'in ulaşımı zor oluyor. Sık oynadıkarını ve birkaç kitabı koydum buraya.

Yorumlar

  1. kumaşları çok beğendim.bende pazardan onlarca aldığım kumaş var ne yapacağımı bilmeden alınmış:)
    allahtan değiştirmiş aldığınız yer pazardakiler hiç oralı olacağını sanmıyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ooo mavi bisiklet pek güzelmiş :) kumaşlar çok hoş, kim bilir ne güzel şeylere dönüşecekler... şimdiden kolay gelsin.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  3. canım 3. kez yazıyorum :)) benim PC de var yine birşeyler donup duruyor.
    raflarınız hayırlı olsun

    kumaşın mavili olanını çokbeğendim

    YanıtlaSil
  4. Sezo bigo aslında ben de ihtimal vermemiştim. Ama yıllardır yerli esnaf. Sanırım bu kadar şeyin hesabını tutmadı. Ama tutanı da var işte. İyi oldu öylece bir kenara tıkılcakken nevresinimi yapabileceğim..

    YanıtlaSil
  5. Leyla çok güzel bisikletimiz. Ama oynanırken kaç kez kırıldı bilsen. Sıcak silikonla epey bir yaması var garibimin....

    Mavilisi güzel defosu var ama bakacağız bir hal çaresine artık...

    YanıtlaSil
  6. Hatice teşekkür ederim. Çok istiyordum o bölüme raf tesadüf buldum:)) Değilse Devrim'e yaptırmam ne kadar sürerdi bilemiyorum. Daha çocuk odasının lambasını yapmadı...

    YanıtlaSil
  7. mavi kumaşa bayıldım çok hoş.rafınızda hayırlı olsun..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel desenler bulmuşsun, nerde o eski sıcacık pazenler,çıtır çıtır desenli basmalar, yok maalesef...
    Kitaplık iyi olmuş, herşeyi oğlum mu yapacak canım, yormayın oğlumu :))

    YanıtlaSil
  9. valla oğlunu ben yormuyorum Banu. Cebinde akrep var "para vereceğime yaparım" diyor. Ben suçsuzum....

    Pazen konusunda haklısın. Yani eskiden dikişle ilgim yoktu bilmiyrum ama annem epey şaşırdı dolanırken. Nasıl pazen olmaz diye...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel kumaşlar, bakalım sizden neler çıkacak:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder