Tefalden hediyem var





Fikri Mühim üyelerinden biriyim ben. Ama bek aktif olduğum söylenemez. Geçenlerde ActiFry ile ilgili bir anket görence katılmıştım.
Epey bir zaman önce Deniz'in ana sınıfından her hafta yapılması gereken patates kızartması için almıştım ben ActiFry'ı. Tavada patates kızartmak, hemen o ocağı temezlemek, kokuyu arıtmaya çalışmak....Bana kabus gibi gelmiştir nedense. Neyse almıştım ve çok sık olmasa da kullanıyorum.
Bugün bu paket geldi bana. ActiFry ile baharatlı çerez yapmam için. İçinde tarif kartları, çerezi ve baratı ile birlikte. İtiraf ediyorum kutuya bittim ben. Ahşap ve ham halde. Tam boyanmalık yani:)))

Yorumlar

  1. çok güzel yeni yıl hediyesi olmuş sana. yaptıklarını paylaş göreyim canım
    yeni yılın kutlu olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Müjgan evet. Zaten kapağı açmadan kutuya bayılmıştım bile...

    YanıtlaSil
  3. çerezleri çıtırdattıktan sonra demek ki fırça eline alınacak ve bu kutu boyanacak :))))

    YanıtlaSil
  4. Evettttt. Güzel bir tema belirleyeyim ben.

    YanıtlaSil
  5. Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinle birlikte görmeni ve geçirmeni diliyorum... Dün rüya yarın hayaldir... Rüyayı mutlu, hayali umutlu yapan bugündür, gönlün neyin özlemini çekiyorsa yarınlar sana onu getirsin... Yeni yılın kutlu olsun

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Sevgi:))) Çok çok güzel dilekler bunlar....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder