roketimiz uçuşa geçti....





Uzay temalı odamızın bir parçası daha tamamlandı. Kıl testere ile ahşaptam bir roket kestim önce. Sonra da roketi akrilk boya ile resimde görüldüğü gibi boyadım. Verniklendikten sonra da duvara yapıştırıldı. Yapıştırma işini ise sıcak silikonla yapıyorum. Kedilerde de aynı yöntemi kullanmıştım çok sağlam oluyor...

Neyse ki roket Ada'dan geçer not aldı. Yerini pek beyenmemiş sadece. Gezegenlere daha bir yakın olmalıymış. Hatta dünyaya...Bunun için ona söz verdim ve küçük bir roket daha kestim. Ama daha boyanmadı o.

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş, senin oğluşlar daha çok vakit geçiriyorlardır odalarında bu güzelliklerle:)

    YanıtlaSil
  2. Fadiş bu sıralar pek olmuyor malesef. Okuldan gelince azıcık dinleniyorlar sonra ödevler. Ada sıkıldı bu sıralar ite kaka yapıyor ödevlerini. Uzadıkça uzuyor. Yemekti derken akşam oluyor zaten....

    YanıtlaSil
  3. süper rokettt!!!! beni de götürürüm..

    YanıtlaSil
  4. Çocuklar için ne kadar önemli, "dünyaya yakın olsun" diyor.
    Size katılıyorum. Akşamları bizimkiler de odalarına sadece uyumaya gidiyorlar. Ödevdi, yemekti akşam bitiyor....
    Çok keyifli olmuş oda:)

    YanıtlaSil
  5. İsteyen herkese yer var rokette.....

    YanıtlaSil
  6. yılbaşına rezervasyon varmııı ? :))
    eline sağlıkk..

    YanıtlaSil
  7. Mutlu eller günler kısa, ödevler çok. Üzülüyorum bazen onlara. Geçen gün Ada'nın öğretmen bir de (ona güvendiği için) 106 soruluk 7 test vermiş. Garibim onu yaptı birde...

    Teşekkür ederim bakalım daha ekler lazım nasıl tamamlanacak...

    YanıtlaSil
  8. DaRmAn bilmem bir çocuklara sorayım yılbaşı programları neymiş. Ama Ada ileride büyükkkk bir uzay aracı yapıp herkesi onunla dolaştırmayı planlıyor. Onu biliyorum:))

    YanıtlaSil
  9. proje yavaş yavaş tamamlanıyor, roket de süper olmuş =)

    YanıtlaSil
  10. elinize sağlık,valla bravoo diyorum:))çok şeker olmuş:))

    YanıtlaSil
  11. Tablo tamamlanmış çok da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. Evet Mekila. Lamba da olmalı ama onu babamız yapacaktı pek ağırdan alıyor...


    teşekkünr ederim Efe ve Eren:))


    Ben de ortaya çıkanı pek sevdim bu kez Selma:))

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler. Bunu ben de çok ama çok sevdim. Odaları pek bir güzel oldu:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder