puf puf patatesli poğaça



Alışkanlık olmuşpoğoçayı hep peynirli-maydanozlu yapıyorum ben. Hafta sonu ıspanaklı börek yanına poğaça da yapacak olunca patatesli yaptım. Bu kez mayalı...
Malzemeler; 1 su bardağı ılık süt, bir su bardağı ılık su, yarım su bardağı zeytinyağı, maya, 2 kaşık şeker, tuz, aldığı kadar un.

İçi isteğe bağlı...
Bu tarifle yapılan hamur oldukça bereketli olyor. Birkaç çeşit bile yapılabilir aslında. Ben bazen haşhaşlı çörek de ekliyorum yanına. Bu kez de yarısının içine patatesli harçtan koydum. Hamurun yarısına da direkt patatesi ekleyerek yoğurdum yeniden. İkisi de puf puf pek bir lezzetli oldular.

Bir kısmı taze taze tüketildi. Kalanı da dondurucuya kaldırıldı. Oğluşlara ara öğün olarak ısıtıp veriyorum...

Yorumlar

  1. Hakikaten çok güzel kabarmış.Puf puf olmuş adına uygun.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten puf puf görünüyor, eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Bana da yapsana çok üşeniyorum, bu puflar evden hiç eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim pempe kekik:)))


    Egesaol. Seninkiler kadar olmasa da:)))

    YanıtlaSil
  5. Fadiş ne demek. Hatta bir paketi dondurucuda. Geldim mi hazır yani:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder