odunlarımda sonuç


 Bunlar bardak altlığı en küçükler

 Yukarıdakiler biraz daha büyük

 Bu ise nihale niyetiyle yapıldı

 Beklemekten sanırım parçaların arasında kurt yeniği gibi hasarlar oluşmuş


Bir de çatladı kestiğimiz parçaların çoğu. Çatlamayı önlemek için ne yapılabilir bulamadım...


Dünkü odunlarımız bu hale geldi. Fadiş oyuncak fikrini elirtmişti ama ben nihale ve bardak altlığı için yola çıktım ilk etapta fikrimi değiştirmedim. Elimde kesilmiş zımparalamayı bekleyen çokça yuvarlak parça var oyuncak ya da başka şekilde değerlendirilebilir....

İlk önce peçete transfer yaptım sonre sprey vernik ile vernikledim. 



Yorumlar

  1. çatlakta olsalar çok güzel olmuşlar.ellerinize sağlık.duvara asmayı düşündünüzmü.değişik peçete transferleri ile duvardada harika olur diye düşünüyorum.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Küçükleri çok sevdim.Hem doğal hem de şirinler.Çatlaklar için belki ahşap macunu kullanabilirsin.Ben annemin masasında kullanmıştım.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ben de merakla ekliyordum.Ne yapacaksınız diye.Bir ay masalının duvara asmak fikri benim de çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  4. biraydamasalı duvara da asılabilir tabiki. Ben bunun için farklı bir şey planlamıştım kafamda ama yeni zımparalanacak parçalara ihtiyacım var...

    YanıtlaSil
  5. Nazan hiç çatlamaması için araştırdım ben netten. Sonradan yapılacak macun nasıl durur ki acaba. Aslında denenebilir. Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  6. Bu hafta sonu eşime yenilerini zımparalatmak şart oldu. Duvara asılmalık deneyeyim bir de. Teşekkür ederim pembe kekik....

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel olmuş, desenlere bayıldım ayrıca çatlaklar da doğal olmuş, ayrı bir havası olmuş bence:)

    YanıtlaSil
  8. ooo süper olmuşlarr bence çatlamaları sorun değil eğer kırılıp dağılmıyorsa böyle çok daha orjinal!!!

    YanıtlaSil
  9. nasıl yani yaaaaaaaaaaaa onlar odunmu.aaaaa maşalah sana enfes olmus...şimdi inceliyorum.sevgıler....

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuşlar vallahi eline sağlık ne çıkacak diye merakla bekledim...

    YanıtlaSil
  11. Fadiş saol. Epeyce doğallar...


    Yok Nilgün kırılıp dağılma yok. Aylar oldu bunlar kesileli. Kuruttuk, ihmal ettik falan. Sadece yarıldılar işte...

    YanıtlaSil
  12. marifet ellerimizde teşekkür ederim:)))



    asosh teşekkür ederim. Odunlarıma ne güzel iltifatlar böyle:))

    YanıtlaSil
  13. orjinal doku ayrı bir güzellik vermiş verniklemişsin artık hiçbirşey olmaz.altlarına keçe yapıştırabilirsin mobilyanı çizmez.
    domateslere bayıldım çekirdeklerini saklar yeniden dikersin organik gıdalara hasretiz canım yaa

    YanıtlaSil
  14. ama yaaaa, çok güzel olmuş bunlar yaaaa, şimdi ben de yapacağım demez miyiiim :))

    YanıtlaSil
  15. Hatice saol. Bende sevdim odunlarımı:))

    Domatesler ayrı güzel aslında. Yemesi o kadar farklı ki. Ben kahvaltıda yumurta-peynir sevmez biri olarak mutlaka domates alırdım pazardan. Bunları yedikçe vazgeçtim resmen. Bitince napcakm bilemiyorum..

    YanıtlaSil
  16. Aslında sende malzeme daha da çoktur. Testereli birini buldun mu tamamdır. Devrim elektrikli testere ile kesti bunları.

    Ama Banu biliyor musun bugün nette dolanırken zımparalamak için daha ilginç bir alete denk geldim onu araytıracağım. Bizimki ile tam istediğim düzlük olmadı...

    YanıtlaSil
  17. ne kadar güzel bir fikir harika 2012 de herşey gönlünce olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim Gönül:)))

    YanıtlaSil
  19. Bence orjinal halleriyle oldukça güzeller, seçtiğin desenlerde çok güzel abla. Kullanım şeklide oldukça orjinal. Verniklersen böcekleri önlemiş olursun hemde yıkanabilir, parlak altlıklar olmuş olur.. bu arada bunları kesinlikle satışa çıkarmalısın çünkü fikir çok güzle

    YanıtlaSil
  20. Nadire teşekkür ederim:))

    Verniklerini yaptım zaten. Sprey vernik kullandım bunlarda. Satış işini ben de düşündüm ama tam düz zımparalanmaları lazım. Biraz yamuk oldu benimkiler...

    YanıtlaSil
  21. bence doğal halleriyle kalsınlar bide sprey vernik yerine yat verniği kullansan daha sağlam olur diye düşünüyorum ama onunda uygulamadaki kokusu ve uzun süre kurumaması dez avantajı var ama sapasağlam olurlar

    YanıtlaSil
  22. üzerinde desende mi olmasın diyorsun, yoksa zımpara konusundan mı bahsediyorsun...

    YanıtlaSil
  23. Desen olsun çok güzel olmuş bu halleri ama düz olcak diye dert etme. Kullanıcıya zarar vermeyecek şekilde zımparalasan yeter biraz eğrilik tortu kalsın;)

    YanıtlaSil
  24. Bilmem emeksensin'e ekleyeyim bakalım ne olacak. Ben ilk yapışta niyetlenmiştim ama dediğim gibi tam düzlük sağlanmadı diye vazgeçmiştim...

    YanıtlaSil
  25. çok güzeller ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder