kartondan araba garajımız










Aslında yazın son günlerinde yapılmış bir bahçe etkinliğiydi bu. Aralarda kalmış çalışmalarımızdan biri. Ama çok keyifli bir oyuncak olduğundan paylaşmadan geçemedim....
Ana malzememiz karton bir kutu. Onu elimizdeki müsvette kağıtlarla kapladık. Ben nasıl olsa bahçede haşatı çıkar diye çok özenmemiştim kaplarken ama hala duruyor garajımız.....
Sonra da üzerine çeşitli resimler yapmaya çalıştım. Arabaların yerlerini belirleyen çizgilerimiz, arabaların aşağı ineceği böyle ve dışarı çıkacağı kapısını da yaptık. Önce fotoğrafta görülen üst kenarlıkları yapmamıştım ama arabalar sürekli düşünce böyle bir çözüm ürettik.
Ama garajımızın en fiyakalı ayrıntısı inme kaydırağı. Sağlam olsun diye bir güzel yapıştırdım onu da.
Şimdilerde derslerden çok oynamasalarda hala sapasağlam duruyor garajımız. Nette görmüştüm bunu da. Ama oda taşınması sırasında benim bilgisayara bir haller olduğundan tüm kayıtlarım gitti malesef. Nerede olduğunu da anımsamıyorum.....

Yorumlar

  1. Heeey çok güzel olmuş, Deniz'in araba tamir atölyesini de yanına koyduk mu tam olur:)

    YanıtlaSil
  2. Buluşturalım oyuncakları Fadiş:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bayıldım buna ben:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş canım yaaa şu pencerelere perde yapmışlar ya bayıldım:))

    hem elleri alışıyor hem ufku genişliyor çocukların. Kocamanından Aferin benim yakışıklılarıma.

    YanıtlaSil
  5. İkiz annesi teşekkür ederim:))


    Hatice o kadar kötü olmuş değil mi resimler. Bak çocuklar yaptı sandın. Aslında ben çizmiştim:(((

    Malesef senin yakışıklılar bana eşlik etmediler yaparken. Bitip de sonucu görünce bayıla bayıla oynadılar ama. Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  6. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık bende serkanıma yapayım bayılır..Acılı günümde de yanımda oldunuz teşekkür ederim...Bu arada Vandan gelen bir grup Çeşmealtı Devlet demir yolları kampına yerleştirilmişler.Ben Yağmurumun herşeyini onlara bağışladım.12 tane bebekleri var ve yeni doğacaklar var.Bir çok da erkek çocukları var.BU konuyla ilgilenirseniz acil bebek bezi,mama,ve kız çocuklarına okula giderken giymek için muz çorap sıkıntıları var.Urla Kızılay başkanı Nurgül hanım çok yardımcı oluyor.Birebir yardımların ulaştığına şahit olmak içimizi rahatlattı.Siz de moral vermek adına dahi buraya gidebilirsiniz...Yorumlarınızı okuyan belki bir çok hayırsever çıkar canım...

    YanıtlaSil
  7. Aslı iyi oldu bu bilgi. Devrim'in ablası biliyordur belki ama duymamıştım ben.Yazı olarak da paylaşayım şimdi bu bilgiyi..

    Aslında Yağmur'la tanışacağktım güya koca yaz bir ayarlayıp sizinle buluşamadık. Ama uygun zamanında senle, eşinle, Serkan'la tanışmak isterim ben.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder