İzmir'i seviyorum:))

 Deniz'in balık keyfi. Bu sıralar balıkla arası çok çok iyi. Nazar değmesin oğluşuma:)))

 Ada birazcık mıy mıy balığa. Ama sağlıklı şeyleri yer mutlaka ordan kurtarıyoruz..Bu sıralar böyle hep kafası kapalı takılıyor....

 Bu da dondurmalı irmik helvası. Balık üstüne iyi gider dedim. Çekeyim dedim Ada izin vermedi...

 Ellerimizle balık keyfi....

Kasımpatı zamanı....



İzmir'i seviyorum. Aralık ayına girdik hala bahçede balık mangal keyfi yapabiliyoruz.  Yaz günü gibi olmasa da keyif yine var...Bu hafta sonuda güzel havayı değerlendirdik birkaç saat bahçede zaman geçirdik. Ben azıcık yabani ot ayıkladım, toprağı havalandırım. Devrim baba da yemekle ilgilendi (ben balık elleyemiyorum da)

Yorumlar

  1. ay ne güzel bir gün yaşamışsınız. rabbim tüm günlerinizi böyle güzel sıcacık mutlu ve de güneşli eylesin sevgiler

    YanıtlaSil
  2. afiyetler olsun canım sevilmezmi İzmirim ya çok soğuklar da olsa ocak ta şubatta bile güneş görüyoruz:))

    YanıtlaSil
  3. Bende İzmir' seviyorum ve çooook ta özledim ..

    YanıtlaSil
  4. İzmir sevilmez mi be Saadetçim..Biz de halen üzerimize ilave bir şey pek almadan girip çıkabiliyoruz. Ada bence büyümeye başlamış artık. Bu fotoğraf çektirmemeler, belli şekillerde takılmalar bence onun habercisi:)) Haydi hayırlısı..

    YanıtlaSil
  5. Afiyetler olsun efendim. Yarasın, sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  6. İzmirli olarak elbette sevilmez mi diyorum :))
    Balık bizim de en sevdiğimiz yakışıklılara maşallah çok tatlılar:)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim mihrimah:)))


    Kesinlikle Hatice. Ben güneşi görmedim mi gerçekten kendimi çok kötü hissediyorum. Yağmurda bile güneş çıksın bana...

    YanıtlaSil
  8. Bahar gel bekleriz seni. Işın'la aynı döneme denk gelir belki:))



    teşekkür ederim Dilek:))


    Saol İkiz annesi:))

    YanıtlaSil
  9. Serap sorma. Çok doğu okumuşsun durumu:((Biz fena bir kriz dönemine girdik. Ders çalışmalarımız, gezmelerimiz hep kriz durumunda bu aralar. Şimdiki çocuklar ne çabuk ergen oluyorlar....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder