Fadiş'ten mim....

(fotoğraftaki tuğla parçasını Deniz bahçede bulup vermişti bana. Saklıyorum tabiki)

Sevgili Fadiş bir mim göndermiş bana. Teşekkür ederim kendisine:)))

Mimin konusuna gelince "hakkımızdaki 7 gerçek"

- Kendimle olmayı severim. Tek başıma saatlerce dolanıp, alışveriş yapıp, yürüyebilirim. Sıkılmam yani...

- Biraz takıntılıyım (bazen birazı geçebiliyor ya neyse..) Sabah kalktığımda çocukları okula bırakana kadar yatakları toplayıp en azından ortalığı süpürmezsem resmen sinirli olurum..
- Bir önceki durumu ayarlayabilmek için çok pratik ve planlıyımdır. Üç adım sonramı planlarım. İşlerimi pratik hallederim ve elim fazlaca çabuktur...
- Sanırım en büyük takıntım camlarla ilgili. Öğleden sonra yağmur yağacağını bilsem gözüme batmışsa silerim camları...
- Sabahları yataktan suratsız kalkanlardan değilimdir. Oldukça keyifli kalkarım. Güneşi görmek mutlu eder beni:)))
- Annem hiç politik olmadığımı söyler. Her şeyi söylememeliymişim. Bazen susmasını bilmeliymişim. İyi de olmayınca olmuyo işte. Hoş artık frene basıyorum arada ama yine de ben doğru olanın ifade edilmesinden yanayım...
- Yazın şort-sandalet, kışın eşortman-spor ayakkabı benim ünüformalarımdır. Bazen "yok olmuyor böyle deyip" alırım ama hiç giyilmeden dolap bekleyen kıyafetlerim var.
- Sekizinci olsun ama madem kirli çamaşırları döküyoruz yazayım. Yok olmasını istediğim tek huyum ani parlamalarım. Bazen yok yere sinirlenip parlayabiliyorum. Ve bu huyumdan nefret ediyorum....

Valla Fadiş zor yerden sormuşsun. Aklıma şu anda bunlar geldi. Vardır illaki kirli çamaşırlarım daha da....

Yorumlar

  1. Tuğla parçasına bayıldım eğer ben doğallıktan yanayım demiyeceksen üzerine vernik uygula kremit rengi ortaya çıksın derim ayrıca tuğla çok sert olmaz matkapla üstünü delip bir kurdele geçirip asabilirsin fikir olsun diye söyledim:) Anladığım kadarıyla seni yanlış tanımamışım olduğun gibi birisin, öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de seviyorum o tuğlayı. Nasıl da kalp şeklini almış...Vernik olur aslında düşünmemiştim ama ya delerken kırarsam...

    Valla öyleyim Fadiş. Ne görüyorsanız o.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel özenle kesilmiş gibi bayıldım.

    8. huyunu törpüle şeker en çok kendin zarar görürsün onun dışındakiler süper:))
    rahatlık ve doğallık harikasın. seni yakından tanımış olmaktan da çok mutluyum. İçi dışı bir insan kalbimde hep özeldir.
    öptüm

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar zorlama kendini şeker
    bırak hayatın akışına diyorum ama gelde beni bana sor aynı sennnnnnnn :))
    Canım bazlama hamurunu sormuşsun
    evet canım akşamdan mayalaya bilirsin ama mayayı yarım paket kullan.........

    YanıtlaSil
  5. Haklısın Hatice de beceremiyorum bir türlü...

    YanıtlaSil
  6. Yıldız ben de bazen kendime boşver diyorum da. olmuyor. Demişler ya "can çıkar huy çıkmaz" o hesap işte.

    Hamur için teşekkürler:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder