bu da ikinci kedimiz




Birinci kedimizin hemen devamında yapmıştım bunu aslında. Sizinle paylaşmak kısmet olmamıştı. Çocukların eski odasında prizlerin üzerinde yer bulmuştu ilk olarak kendine. Rutubet oda değişimi derken kedimizin de yeri değişti bu arada.

Şimdik yeri çocuklrın odası yine. Ama bu kez pencerenin üzerinde. Pek odanın temasıyla ilgili değiller kendileri ama yer bulamadım napayım....

Yine Banu'nun paylaştığı linkteydi bu kedi. Biraz canlı bir şey olsun diye çok sevdiğim bir kapla (kağıt) kapladım. Boynuna da kurdele ekledim. Sıkılırsam kağıdı söker temizler yeni birşeyler yaparım dedim....

Yorumlar

  1. Ben kırmızıyı da çok sevdim, ellerine sağlık üstelik pencerenin üstünde tam olmuş, yerini bulmuş kedicik:)

    YanıtlaSil
  2. Fadiş saol. Napsın yer bulamadı garibim. Ben öyle duvarlarda fazla kalabalık sevmem aslında. Ama her gördüğümden de yapasım var. Nolcak bakalım...

    YanıtlaSil
  3. Nilgün teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  4. Bence kedinin yeri çok güzel farklı olmuş :))
    güle güle kullanın ellerine sağlık şekercim.
    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  5. Aynı kağıt kaplıktan bende de var:))
    Pencere üzerindeki nefis duruyor.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Yıldız hanım:)))


    Mutlu eller evde ilkokula giden çocuk olunca insan bakıyor böyle kaplıklara. Onlara gibi ama aslında ben kendi zevkime göre alıyorum:)))

    YanıtlaSil
  7. Ayy ben bu kediye bayıldım... Ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  8. çok çok şirin olmuş canım ellerin dert görmesin delikanlılar iyi günlerde kullansınlar

    YanıtlaSil
  9. Tekrarlıyorum:,çok güzel. Ben de yapacağım:))

    YanıtlaSil
  10. Çok beğendim kırmızı kırmızı. iyi günlerde kullnsın oğluşlar.

    YanıtlaSil
  11. Yaaa çok güzel olmuş, ben haaaaala yapacam :))

    YanıtlaSil
  12. Bu da kedi de çok güzel Saadet,yerinede yakışmış.Ama farklı bir renkle daha çok kendini gösterir gibi geldi..

    YanıtlaSil
  13. Daha kendime yağamadım ama ben de yaptım bu sirin kedilerden kartondan da olsa. harika olmuş senin ki yine ellerine sağlık Saadetciğim.

    YanıtlaSil
  14. hey yarabbim bak şu yaramaza nerelere de çıkmış:))

    canım ellerine sağlık çok beğendim bu figürü hem aksesuar da hemde birebir yaptıkları anda bayılıyorum(her uyku sonrası yada oturduğu yerden kalkarken ki hareketi,esnemeden asla adım atmaz BADEM)

    YanıtlaSil
  15. fıstık ve pati teşekkür ederim:)))


    mihrimah saol. Ama benim oğlanlar alıştığıdan mı ne bakmadılar bile kedime. Sanırım ben biraz da kendime yapıyorum bunları:))

    YanıtlaSil
  16. Nedret abla saol:)))


    Dilek teşekkür ederim. Kırmızıya ben de bayılıyorum açıkcası:))

    YanıtlaSil
  17. Banu saol. Aslında yaptığım ahşap malzeme bitti. Yeniden aldırayım da ben yapayım size:)))



    Nazan saol. Ne bileyim bu kağıdı alınca çok sevdim ben. Kağıt olduğu için de sıkılınca değiştiririm diye ilk böyle kapladım....

    YanıtlaSil
  18. Şule senden ne çıkacak merak ediyorum. Şu sıralar sesizleştin yine kim bilir neler yapıyorsundur...

    YanıtlaSil
  19. Hatice bir kedisever olunca bu aksesuara bakışın farklı olmuştur illa ki. Anımsıyorum kardeşimin kedisi de ok yapardı bu hareketi...

    YanıtlaSil
  20. Bak şu yaramaz kediye nerelerde gezermiş..
    Çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Çalışmanız Çok Hoş olmuş. Kıl Testere Sanatı ile ilgili desen bulmak ve ücretsiz şekilde 100 lerce desen indirmek isterseniz Forumumuza Siz dostlarımızı Bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki gelirim forumunuza. çok keyifli bir iş...

      Sil

Yorum Gönder