küçük dokunuşlar-2-




Arada evin içinde yapılan küçücük dokunuşlar hem havasını değiştiriyor hem kolaylıklar sağlıyor insana. Bu da öyle bir şey.
Ben balkonumu kapttıktan sonra dikiş makinamı oraya çıkartmıştım. Önce balkon masasını buraya uygun kesip ayarlamıştık. Ama altına hiçbirşey koyamıyordum. Eşyalarımın çoğu ev içinde git al sürekli...Pratik değildi açıckcası.
Yeni değil bunu yapalı da çokkkk zaman oldu. Devrim'den masamı koyacağım yer kadar raflı bir şey hazırlamasını istemiştim. Ama böyle de dağınık bir görüntü olunca pötükare kırmızılı kumaştan örtü yaptım masama. Çeyizimden masa örtüsüydü bu kumaş. Hiç kullanılmamışlardı. Kenar dantelleri de vardı zaten üstünde. Masaya uygun olacak biçimde pililer verdim. Kıvırırsam biraz kısa geliyordu ben de beyaz kurdele ile geçtim dikiş yerinin üstünden. Sonra da zımba ile masaya tutturduk. Sevimli bir hali oldu masamın.  

Yorumlar

  1. Harika olmuş, pötikare kumaşa bayılırım:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, pötikare kumaşa bayılırım:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, hemde sevimli minicik bir atölyeyi andırıyor. Ellerine sağlık Saadet abla..

    YanıtlaSil
  4. Fadiş ben de. Bunu çeyizim için mutfak takımı olarak yapmıştı annem. Ama mutfak dolaplarında örtü kullanmayı sevmediğimden koca takım bekliyor öyle.

    YanıtlaSil
  5. Nadire öyle gibi. Benim elimin altında olsun dediklerim yakınıdalar:))

    YanıtlaSil
  6. Çok cici olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. sıcacık bir dikiş köşesi olmuş, demek yaptığın onca güzelliği burdan çıkatıyorsun:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Hemde çok sevimli olmuş...

    YanıtlaSil
  9. bu dikiş makinası için yapılan masaya bayıldım neden hep hayalımızde buyuk bir masa olur ki bu da pekala işe yarar benimde makinamı yerinden çıkarmak için çabalarım olur ama benim sizin gibi kapatılacak bir balkonum yok alur sa bu fikiri beğendim güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  10. bu fikiri benimsedim dikiş dikmek için neden büyük masa hayal ederiz ki bu da pekala işe yarar ama benim sizin gibi kapatılacak bir balkonum yok olur sa bu fikir güzel örtüde çok derleyip toparlamış güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  11. bahar teşekkür ederim:))


    Selma saol. Evet dikişler burada yapılıyor....


    Nazan teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  12. Benden çeşitlemeler umarım bir gün sizin de balkonunuz olur. Tahmin ettiğimden daha kullanışlı bir alan çünkü. Hem çocukların oyun alanı hem benim (salonu dağıtmadan) hobilerimi sürdürdüğüm bir alan.
    Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  13. bazen küçük dokunuşlar büyük farklılıklar yaratır bu da öyle olmuş güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  14. haklısın Gönül. Teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  15. Çok cici olmuş, çok sevimli bir dikiş köşesi, amaaa, dikiş dikerken bir göreyim bakiiim :))
    Tabi bu arada Devrimin de ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık masanın elbisesi pek bir şık olmuş:)

    güzel bir dokunuş.

    YanıtlaSil
  17. Kesinlikle haklısın. Bende değiştiremediğim şeyler olduunda onlarla oynamayı seviyorum. Ellerine sağlık çok hoş olmuş.Sağlıkla ve keyifle kullan.

    YanıtlaSil
  18. ellerinize sağlık çok şık olmuş örtünüz bazen eşyalardan birinin yerini değiştirmek bile evin havasını değiştiriyor.siz çok şık bir üretim yapmışsınız sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Banu kimse beni çekmiyor ki. Eski alışkanlık sanırım fotoğraf makinası hep bende olur, ben çekim yaparım....

    YanıtlaSil
  20. Hatice teşekkür ederim:))



    Saol Dilek:))

    YanıtlaSil
  21. Hatice teşekkür ederim:))



    Saol Dilek:))

    YanıtlaSil
  22. Ama rafı Devrim yaptı ya, onun için ellerine sağlık dediiim :)

    YanıtlaSil
  23. Banu anladım zaten. Devrim'e hep iletiyorum güzel notlarını pek bir hoşuna gidiyor. Geldiğinde istediğin kadar iş yaptırabilirsin ona:))))

    YanıtlaSil
  24. çok şirin olmuş. beyaz masaya pötikare kumaş vintage havası katmış..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder