Van için tığlar-şişler ele



Bakın Elif'de dün akşam böyle bir kampanya başlatmış. Sürat kargo ile ücretsiz gönderi de yapılabilecek.

ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME #VANBEBEKLERİNEATKIBEREÖRÜYORUZ GÖNDERİ ADRESİ!!!

Van'daki ufacık elleri ayakları ısıtmak için başlattığımız kampanya binlere ulaştı. 
Teslimat ve dağıtım ile ilgili en güvenli el'in KIZILAY olduğunu düşünerek kendileri ile bağlantıya geçtim.
Ördüğünüz yada hazırda olan tüm kışlık ürünleri (atkı-bere-kazak-mont-eldiven vs.)

SÜRAT KARGO İLE ÜCRETSİZ OLARAK, paketin üzerine
"VAN DEPREM BÖLGESİ KIZILAY KOORDİNASYON MERKEZİ"  yazarak ihtiyaç sahiplerine ulaştırabileceğiz!

Yorumlar

  1. ay bende göndermek istiyorum.ne zamandır aklımda bende erzurumdayım ve örmeye bi dünya ipim var inşallah yapıp göndercem

    YanıtlaSil
  2. bende katılıyorum arkadasım saol forumda yayınlıyacagım

    YanıtlaSil
  3. nagehan başladım ben de örmeye:))


    edaca süper olur:))

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir düşünce,ellerine sağlık tüm katılımcıların.

    YanıtlaSil
  5. Bu gün polarlarımı alıyorum ben örgü konusunda hızlı değilim çabuk olması için polar ve örgüyü birleştireceğim inşallah, herkese kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin Fadiş. Polar benim ilk etapta aklıma gelmemişti. Hatice önermiş. Bende o yöndeyim şimdi...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder