İzmir'li blogcularla kahvaltı


Pazar günü cafe portakal ve Ege'den lezzetler'in düzenlediği İzmir'li blogcuların kahvaltısındaydık. Nobili Park'da düzenlenen etkinlikte bloglarını takip ettiğim dostlarla yüzyüze tanışıp sohbet etme imkanı buldum. Sofra Keyfim'den Müjgan hanım, KSK60' dan Çiğden hanım ve Lezzetli Somunlar Serap hanımı daha yakından tanıdım...



Hoş etkinliğe lezzetli somunlar bloğunun sahibi Serap hanım enfes bir ekmekle katılmıştı. Keten tohumlu ve pekmezli ekmek gerçekten de lezzetliydi. Serap hanımın bloğunu sürekli takip ediyordum ilk fırsatta bu ekmeklerden birini de deneyeceğim:))


sponsorlar tarafından hazırlanan hediyeler de vardı.


Peki Nobili Park nasıl bir yer...

Gerçekten kurulu bulunduğu yer, bina, iç dekorasyon süperdi. Ama işletme derseniz yerlerde sürünüyordu. Ben etkinliğe eşim ve çocuklarımla gittim. (çocuklar katılabiliyordu ama eşsizdi) Onlar ayrı masada ayrı servisle aldılar. Neyse güzel sohbetleri edip ödemeyi yapacağım zaman Fatma'nın ve benim başım ağrıdı azıcık. Benimkiler orada set kahvaltı diye geçen şeyi ısmarlamışlardı. Fiyatı 30 lira. Ödeme yaparken öyle anlaşıldı 3 kişilik ödeyeceksiniz dediler. Neden fiyat nedir 30 lira. Ama 45 ödeyeceksiniz biz kişi başı anlaştık dediler. Eee onlar grupta değil. Olsun öyle olacakmış. yani siz oraya ailenizle gitmişsiniz zaten gereken ödemeyi yapacaksınız ama müessesenin kalabalıktan faydalanıp böyle bir şeye gitmesi nahoştu...
Fatma'nın başına gelense daha da komik. Biraz gecikmişti. En son oturdu servis isteyince masadakilerin dışında bir şey getiremeyeceklerini söylemişler. O da eşi ve kendisi için tek kişilik kahvaltılardan aldı. Ödeme sırasında hem eşi ve kendisine aldığı kahvaltıyı hem de "servis verilmediği halde" blogcuların masasına ödeme yapması istendi.

Yorumlar

  1. keşke şu aksiliklerde olmasaymış şimdi fadişten sana geldim oğluşu ufak bir kaza geçirmiş üzüldüm.

    tekrarı daha keyifli olur inş. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Süpersiniz. Ne mutlu size.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım bende seni tanıdığım için çok memnun oldum
    başınıza gelen olay hiç hoş değildi
    böyle yerlerde malesef bu gibi durumlarla karşılaşabiliyoruz
    bunun dışında her şey güzeldi tekrar görüşmek üzere
    hoşçakal

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım bende seni tanıdığım için çok memnun oldum
    başınıza gelen olay hiç hoş değildi
    böyle yerlerde malesef bu gibi durumlarla karşılaşabiliyoruz
    bunun dışında her şey güzeldi tekrar görüşmek üzere
    hoşçakal

    YanıtlaSil
  5. Geldiğin için çok teşekkürler,mekandaki hoş olmayan durum için kusura bakmayın inanın çok yordular beni de,ama böyle bırakmayı düşünmüyorum.Yine de herşey çok güzeldi hediyeleri güle güle kullanman dileğiyle...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ne ğüzel bir etkinlik olmuş. bizde ekimin 2 sinde yaptık.sanal alemde ğüzel arkadaşlıklar kuruluyor..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  7. Eh, herşeye rağmen blog arkadaşlarını tanımak zevkli olmuştur Saadetcim değil mi :)
    Seneye ben de bir sponsor bulup Kocaeliyi toplasam diyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Hatice evet Deniz'in dudağı kanadı biraz. Ama ciddi birşey olmadı...


    Dilek:))


    Müjgan kesinlikle güzeldi blogcu arkadaşlarımı tanımak. Ben de yeniden görüşmek isterim :))


    Bahar hanım boşverin sizle ilgili değil zaten. Ya böyle organizasyonları bilmiyorlar ya da durumdan faydalanmak istediler. Komik olan o 15 lira ile ben ya da Fatma fakirleşmez ama kendi isimleri.....


    halime kesinlikle. Öyle bir yer ki bu blogculuk. İnsanı resmen bağımlı yapıyor:))


    Kesinlikle Banu. Buluşun valla. Bence senin etkinliğine çevre illerden de katılım olur:))

    YanıtlaSil
  9. Tekrar buluşalım lütfen, her seferinde daha da iyi olacak kanısındayım, denemeden öğrenemeyiz değil mi ayrıca İzmirli bloggerların çok az toplandıklarını düşünüyorum ben. Küçük küçük gruplar halinde de toplanabiliriz. Böyle büyük organizasyonlarda oluyor böyle şeyler Saadetçim, sağlık olsun deyip yolumuza devam edelim bence. Emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ederim. Nihayetinde bu kadar insanı toplayabilmek büyük bir başarı.

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle haklısın. İnsanları toplamak, memnun etmek çok çok zordur. Ciddi bir cesaret. Açıkcası birilerinin enayi yerine koyma çabalarına karşın ben pazar gününden büyük keyif aldım. Ve kesinlikle buluşmalara varım:)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder