.:

21 Eylül 2011 Çarşamba

maviş fularım




Mavi eşarbımsı bir kumaştan yaptım bu fuları. Parçacıdan almıştım. Tiril tiril bir şey. Ortasına anahtar, uçlarına da boncuklarla-kendi kumaşıyla birşeyler yapmaya çalıştım. 
Yorumları Göster:

17 yorum:

  1. süper olmuş ellerine sağlık şekerim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. asosh teşekkürler:))


    bydg:)))

    Fadiş saol:))

    YanıtlaSil
  4. Saadet çok güzel olmuş. Bende pazartesi günü biraz alışveriş yaptım ve kızların yani yiğenlerimin doğumgünü geldi bu tarz bişey yapmayı düşündüm. Sen silahını benden önce çekmişsin. Peki o zaman sana bir sorum var. eşarbın uç kısımlarını kapama ile kapatıyorsun tamam peki ucuna boncuk taktığın çiviyi eşarba geçiriyor musun?

    YanıtlaSil
  5. Kapamanın ortasında delik var zaten. Boncuğun çivisini geçirip orada kıvırttırıyorum ki kayıp düşmesin.
    Bu arada işin tekniği bu mu bilemiyorum. Benim ki tamamen gidişine oldu. Bir de elimde ucu sivri takı aletleri olmadığından zor biraz, cımbızla falan çalıştım.
    Kolay gelsin sana:))

    YanıtlaSil
  6. evett.matruşkalar aşkına dedik öyle de oldu:)
    çok şık bir fular olmuş,rengi de harika.güzel günlerde kullan.ayrıca senin iki yakışıklı için de iyi bir egitim yılı diliyorum.selam egeye

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış gömlek üstüne. Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. leyya teşekkür ederim:))


    Nedret abla o gömleği fuları yaptıktan sonra aldım zaten. Baktım fulara uygun birşeyim yok....

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Saadet. Benim takı araçlarım var elimde. Bir de ben deneyeyim bakalım beğenecekmisin benimkileri.

    YanıtlaSil
  10. işte bu ellerine sağlık çok güzel olmuş ve harika durmuş üstünde .gömleğinide güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  11. Dilek kolay olur o zaman senin işin. Ben takı takmayı sevmem o yüzden gerekli aletleri almayı hiç düşünmedim. Bu da bir hevesle çıktı ortaya işte.
    Eminim seninkiler de çok güzel olacaklardır. El emeği sonuçta:))


    Teşekkür ederim Hatice:))

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş...
    ellerine sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel oldu! Bayıldım! Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  14. Saadetciğim fuların rengi deseni ve üzerinde duruşu çok güzel olmuş, ellerine emeklerine sağlık. Yanlız o kendi kumaşından yaptığın sarkındak zayıf durmuş(üstünde giydiğin resimde) sanırım az olduğundan, oraya içindeki kırmızı renkten şöyle uzun sacaklı bir püskül taksana ya da elinde kumaşın varsa içi dolgulu üstü yoyolu falan bir şey.

    YanıtlaSil
  15. Çok şık ve zevkli olmuş ellerine zevkine sağlık güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  16. okuyan teşekkürler:))


    deniza17 saol:))


    Şule püskül denemedim daha önce, bir çalışayım ben üzerinde bu konunun. Kumaşı ikiye bölmüştüm. Bir fular daha çıkartacağım kalanından. Ama dediğin gibi içindeki renklerden bakabilirim. Saol:))


    çeşnici Handan teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil