Aplikeli çantalar



Araya uzunnn bayram tatili girdi, önceden yapılanları yayınlamaya devam. Mutlu çocuklar için yaptığım çantalardan bunlar da. Aplikeli oldular.
İkincinin sapında kalp ayrıntısı var. Bu hoş ayrıntı bir hatadan doğdu. Kumaşım yetmediği için çantanın sapına ek yapmıştım ama ters dikmişim. Sök-yeniden yap çok üşendim o anda. Böyle bir şey aklıma geldi benim de. Çantanın üstüne yaptığım kalplerden iki tanesini sap arada kalacak şekilde diktim. Hem kusur gitti hem de değişik bir ayrıntı oldu....

Yorumlar

  1. zaten çantalarına bayılıyorum... 10 Marifette de her paylaşımda zevkle izliyorum... bunlarda çok hoş olmuş...
    kalp ayrıntısı da iyi ki hatadan doğmuş:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. pratik zeka hemen çözüm bulmuşsun çok güzeller..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Saadet. Valla gerçektende çok hoş ayrıntı olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim okuyan:))

    Gönül sökmek zor gelince:)))


    Dilek teşekkürler. Sonuç benim de içime sindi:))

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık pratik çözümler her zaman hayat kurtarıyor:)))

    YanıtlaSil
  6. harika olmuşlar ellerine sağlık..zaten amaç daha harika..

    YanıtlaSil
  7. Hatice kesinlikle.

    3prenses teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder