yarım günlük izin ve minik süprizler

 Kediler annemin terasındaki çekyatın içindeydiler. Çekyatı açtığımızda karşımıza çıktılar. Annemler epeydir çıkmamış fark edememişler...


Bugün Devrim bana yarım günlük izin verdi. Sabahtan çocukları alıp işe götürdü. (iki hafta odada tek çalışıyor, rahat o yüzden) Bende sabahtan vurdum kendimi yollara evden anneme kadar yürüye yürüye gittim (6-7 km). Sevdiğim bir kaç mağazaya girdim. Sıcak-güneşte neymiş. Çocuksuz dolaşmanın, girip çıkıp kıyafet denemenin keyfini çıkardım. Sonra da annemlerin semt pazarına çevirdim yönümü. Biz hatun milletinin çok sevdiği tezgah üstü kıyafetler orada çokça olur. Karıştıra karıştıra epey alışveriş yaptım. Öğlende babamız çocukları getirdi "odamı çok dağıttılar" diyerek....
Akşam iftarı terasta yapalım dedik. Çekyatın altındaki süpriz ise süperdi. 5 minik kedicik. Nasılda güzel yatmışlar

Yorumlar

  1. Oyy... yavrular çok şirin:)) Annene iş çıktı:))

    YanıtlaSil
  2. AAA ne güzeller annen de şaşırmıştır :)) gelip gidiyor mu anneleri peki terasa?

    YanıtlaSil
  3. kediler inanılmaz şekerler:))ayrıca yarım günlük izin eminim çok iyi gelmiştir,senin adına mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  4. Çıktı Nedret abla. Ne yapacak bakalım:))


    Şule çekyatların üzerindeki örtüyü kaldırıp altına koyacağımız zaman fark ettik kedileri. Biz ordayken hiç gelmedi anneleri. Kalabalıktık, çocuklarda epey gürültülüydü ortam. Annemler bir süredir çıkıp oturmamış yukarıda. Bakalım bundan sonra ne olacak...


    Filiz gelmez mi. Okullar kapandığıdan beri evdeydik. Malum sıcaklar çocuklarla parka bile çıkamıyorduk gün içinde.

    YanıtlaSil
  5. beklenmedik misafirler desenize,canım çok tatlılar ama,nasıl da birbirine sokulmuşlar...
    bu arada yalnız gez dolaş özgürlüüük demişsindir kesin,arada böyle insan kendine zaman ayırmalı gerçekten,ben de yaparım bunu sıklıkla,kesinlikle ilaç gibi bir etki...

    YanıtlaSil
  6. Oh sürpriz güzel olmuş. Çok şirinler.

    YanıtlaSil
  7. canım günlük izin olayına sevindim tek başına tatil gibi:))

    yavrular çok şirin anne kedilerin güvenli yer bulmalarına hayranım baksana yokluğunda daılık yapacak bebek bile var:)))

    ayrıca o çekyatın altında değerlenecek hazinelerde var gibi:)))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  8. Ayy korkupta gelmezse aç kalır onlar orada:(, annene sıkça sor bizi merakta bırakma. Vay bızdık nasılda yer seçmiş yuvalamak için. He heee o bebeğin üzerindeki halleri çok güzel:)

    YanıtlaSil
  9. fates okul zamanı rahattım da şimdi evet çok sıkılmıştım. İyi geldi:))


    Dilek çok şirinler ama bakacak kimse yok bizde malesef:((


    Hatice bebek olayına biz de koptuk. Doğa'nın eski bebeği o. O tabaklar ise yukarıda kullanırız diye çıkarmış sanırım Emine. Şimdi iyi bir temizlik gerekecek. Çekyatın sahibi şu anda Konya'da zaten...



    Şule bakar zaten annem onlara. Geçmişte kedi beslemişliği var. Ama artık uğraşmak istemiyor torunlar ve dağınıklıkları yetiyor kadına. Bizde malum alerji var....

    YanıtlaSil
  10. bu yarım gün izin güzel olmuş,ufak kaçamaklar iyi geliyor insana,tadı da bir başka oluyor...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder