Mutlu çocuklar için çanta- otantik heybeler


Evet sırada otantik heybelerimiz var. Bunların ilham kaynağı ise aşağıdaki fotoda görülen çanta. Yıllar önce Safranbolu'dan almıştım. Daha nasıl çanta yapabilirim derken gözüme ilişti. Bir gün önce de yukarıdaki çantaların kumaşı elime geçmişti çünkü. Cuk oturdu.....
Çantanın kumaşı aslında bluz yapılmak için bana verilmişti. Ödemiş dokuması. Öyle bir bluzum var zaten ikincisine gerek duymamıştım bekliyordu. Gördüğünüz 5 çanta ortaya çıktı. Boncuklarla, pullarla süsledim, yün askı yaptım.

Safranbolu'dan aldığım çanta....



Bu da çantanın iç kısmından bir görüntü. Yabancı bir blogda denk gelen teknikle diktim çantanın içini. İç astar yok ama üstte göründüğü gibi durumu.

Yorumlar

  1. Saadetciğim ellerine ve o güzel yüreğine sağlık hepsi birbirinden güzel kimbilir nasıl mutlu olacaklar.

    YanıtlaSil
  2. Çocuklar için güzel bir hediye.Ellerine sağlık Saadet..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Saadetciği. Valla maşallah motor gibi yetiştiriyorsun. Daha ben kutulayacaklarımı bile ütüleyemedim.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Şule:))


    Nazan umarım beğenirler. Onlar mutlu olsun yeter bana:))


    Dilek saol. Elimden geldiğince yapayım diyorum:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder