Mutlu çocuklar için çanta- aplikeliler




Mutlu Olalım Derneği'nin çocukları için aplikeli çantalar. Elimdeki kumaşlarla uyumlu birşeyler ortaya çıkarmaya çalıştım.
Çantaların dikimi basit ama anlatımını bilemedim şimdi. Dışının aplikesini yaptım. İçinin kılıfını diktim. Altta (yanda da olabilir) bir açıklık bıraktım ki ters çevirirken işe yarıyor. Daha sonra her ikisinin düz yönü içe gelecek şekilde ağız kısmından diktim. Sapları da bu sırada diktim ki daha sağlam olsun. Bıraktığım açıklıktan ters çevirerek ağız kısmını bir kez daha diktim.

Yorumlar

  1. Ellerine, emeğine ve yüreğine sağlık. Çok güzel olmuşlar. Kuzucuklar güle güle kullansınlar. Sağlıkla.

    YanıtlaSil
  2. Saadet ellerine sağlık.Ne güzel düşünmüşsün...Çocukları mutlu etmek kadar güzel bir şey yok herhalde..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar yüzler gülümseyecek bunlarla.

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel olmuş. Özendim görünce :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder