Didim günlüğü....

 Ada benim topladığım taşlarla-kabuklarla kendine asteroid yaptı...

 Yakışıklılarımla....
 Deniz halalarıyla kaydırmaca oynuyor...

 Bu yıl ilk kez kertenkeleye denk geldi. Hem de oldukça fazlaydı....

 Deniz bey koşarken yayalandı. Elbette suç koşanın değil Didim'in. 2 gün denize sokamadık acıyacak korkusuyla...



Bir Didim olayı daha bitti. Altıncı gidişimiz. Seneye artık 10 gün değil 5 gün gitmeye karar verdik ki başka yerleri de gezebilelim. Devrim'in de benim bu isteğime katılmasındaki en önemli etken çocuklar resmen canımızı okudu. Daha ikinci günden başladılar eziyete. Hele ki Deniz kendini aştı resmen....
Geçen yıllarda ber bile örmüştüm sıcak saatlerde bu yıl neredeyse gazete okumaya fırsat bulamadım. Sürekli çocuklarla bir mücadele, bir hareketlilik oldu. Her sabah erkenden kalkıp bisiklete binen ben bu yıl bunu bile azalttım. Ama yüzme anlamında çok verimli bir tatil oldu. Ada zaten sürekli bize eşlik etti. Deniz de ya simidiyle ya kolluklarla...Taşıdık beyimizi yanımızda.

Çookkk resim çektim yine. Parça parça bir kaç güne yayarım artık fotoları.

Yorumlar

  1. Güzel anne ve oğulları ne güzel çıkmışsınız,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. hoş geldin tatil ganimetleri galiba

    YanıtlaSil
  3. harikasınızzzz.
    saadetcim ilk tanıştığımızdan buyana blogunda büyümelerinide izliyorum yakışıklıların(MAŞALLAH) okadar değiştilerki hele Ada hepten delikanlı oldu sanki.öpüyorum hepinizi.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Tülin:)))))


    Gönül öyle. Yine topladım kabuk yapılmayı bekleyeceker artık:))


    Hatice inanki çok değil 10 dadika önce biz Devrim'le aynı şeyi konuştuk. Ada yatağında uyuyakalmış. Gözlüklerini çıkartıp, düzetirken "amma da büyüdü" dedi babası.

    YanıtlaSil
  5. Vallahi bu çocuklarla yanyana gelip konuşmaya kalksak cahil cahil bakarım herhalde:))) asteroid? çok şey öürenmem gerek onlardan, sen tariflerle ustalaşmışsın Saadetciğim. Deniz güzel tatil güzel, oğluşlar da o kadar yaramazlık yapsınlar yani...

    YanıtlaSil
  6. Şule Ada sürekli okuyor, soruyor...Aklına yatana kadar dönüp dönüp soruyor hatta. Böyle olunca biz de öğreniyoruz...
    Deniz biraz fazla yaramazlık yaptı ama. Öyle ki gözünün üstünde kaşın var deyip canımızı okudu resmen...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder