bu salıncak satürn'e götürüyor!!!!!

 viledanın kovası da kalmış, pek bir doğal olmuş foto...




Dün Venezuellaya gitti bu salıncak...Hem de tren oldu. DOğsuna, batısına dolaştı hep oraları. Bugün baktım Satürn yollarında bizim salıncak. Ne kadar yükseğe çıkarsa o kadar da uzağa gidiyordu hem de. Satürn, Jüpiter dolaştı. Androitlerle savaştı. Bir zaman oldu sıkılanları dünyaya geri getirdi sonra.....

Havalar sıcak ya dışarı çıkılmıyor. çocukları öyle-böyle oyalamak lazım. Günler uzun. Leğende su olayından da sıkıldılar sanki. En son doldurduğumda bakmadlar bile sıpalar... Devrim'le aklımıza geldi. Ada bebekken adığımız hatta çok kez annemin üstünde uyuttuğu salıncak. Epeydir alt katta öylece duruyordu. Eve ilk taşındığımızda koridora iki kanca takmıştı Devrim (7 yıl oldu) Amanın ne sevildi bizim salıncak. Bizden önce uyanan Ada bakıyoruz tepesinde uçuyor...

Dün dinledim de benimkileri salıncak amacından sapmış iyice. Sadece sallamıyor bunları götürüyor dünyanın öbür ucuna. Dolanıp geliyorlar. Bugün de uzayda yolculuk yaptırdı benimkile. Ada'nın elinde uzayla ilgili kitap hem okudu hem kardeşini salladı. Deniz hala kendi başına yeterince hızlanamıyorda...Kendi sallanırken de bana satürn hakkında bilgi verdi. Satürnün halkaları küçücük buz tanelerinden oluşuyormuş mesela....

Ah şu arada birbirlerine girmeleri olmasa...(korkuyorum zarar verecekler birbirlerine diye) öyle güzel oynuyorlar ki. Konuşmalarınızı duymanızı isterdim:))))))

Yorumlar

  1. Hayal dünyaları o kadar genişki onların. Ne düşündüklerini, ne yapmak istediklerini ya da içlerinde ne fırtınalar koptuğunu kim bilebilir ki? Yeterki onlar mutlu olsunlar. İyi eğlenceler. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Bakıp bakıp pozitif düşümeye çalışıyorum ama ne olur dikkat kontrolsüz uçuş yapmasınlar. Satürn tamam Jupiter tamam da hızlı gitmesinler...

    YanıtlaSil
  3. ada'ya bravo.. maşallah elinden düşürmüyor kitabını. arada eski oyuncakları çıkarmak işe yarıyor. maden bulmuş gibi oluyorlar :))

    YanıtlaSil
  4. İki oğlan birbirlerine girmden olur mu Saadet.Ayrı kalınca birbirlerini özlüyorlar.Salıncak çok iyi fikir..Ada'nın kitap okuyan haline bayıldım.Maşallah ona hem okuması hem merakı çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  5. Dilek öyle. Kocaman bir dünyaları var, biz büyükler bozuyoruz bazen ama...


    Şule bu kadar eğlenmeseler çoktan kaldırırdım salıncağı. Ben de gelip gidip bakıyorum, kulağım sürekli onlarda. Parkta hiç oynamazlar burada salıncak sevdalısı oldular başıma...


    Bahar kitap konusunda Ada'yla hiç sorunum olmadı. Ama Deniz beni korkutuyor.
    Oyuncak işinde haklısın. İyi oluyor unutturmak yeni gibi keyifle oynuyorlar bir süre...


    Nazan didişmeleri tamam ama bazen ciddi sert giriyorlar. Ada güçlü bir çocuk fark etmeden zarar verebilir kardeşine. Büyüdükçe zorlaşıyorlar zaten....

    YanıtlaSil
  6. Oh ne güzel sallanmış çocuklar,ben bile özendim...sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ben bir türlü kitap okutamıyorum oğluma.10 dakikada sıkılıyor.Karnı acıkıyor,tuvaleti geliyor,uykusu geliyor....Sadece icat yapmak istiyorum diyor...Ne yaptıysak sevdiremedim.oysa ben kitap okumayı çok severim ve örnek olmak için bebekliğinden beri okurum yanında onada...Acaba tembelliğe mi alıştırdım bilemiyorum...Seninkilere gıptayla bakıyorum her karede ellerinde kitapları var maaşallah....

    YanıtlaSil
  8. İçinden gelmekle ilgili bir şey bence. Mesela bizim günde yarım saat ders olayımız var. Hadi dediğimde Ada açar bilgisayarı okulistik diye bir siteye üye yarım saat test çözer. Ama Deniz bin dereden su getirir de yine de birşey yapmaz. (Deniz daha bu yıl başlayacak ama abisi çalışırken onun oyun oynamasına izin veremem. En azından öğrendiği rakamları yazsın diyorum)
    Biz Ada'ya hiç kitap oku demedik, ama seviyor. Şanslıyım kesinlikle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder