sıcak ve deniz



 babalar böyle zamanlar için vardır:!!!!!


Her zaman Kalemlik'i tercih eden biz bu kez Gümüldür Orman Kampı'na gittik. Annem zaman bulup nihayet ilk kez denize gelebildi biz de O'nun sevdiği yere kırdık dümenimizi.
Tesadüf kızkardeşimde annemdeydi cuma günü. Hadi dedik gidelim birlikte. Keyifli bir gün oldu. Tek bir aksilik yaşadık sadece. Erkenden birini gönderip 4 masa kapatmışlar. Ben de bunun olamayacağını belirtip görevlilere gidince masalardan birini aldık. Ben görevliyle masa taşırken  benim plaj çantası orada kalmış. Annem ve kızkardeşimde de aynısından vardı (geçen yıl duş perdesinden diktiklerim) Haliyle fearketmedim yokluğunu. İlk denize giriş çıkıştan sonra arayıverdim yok. Evde bırakmışsındır dediler. Öğleden sonra bir baktık çantadaki iki havlu ileride konmuş yere. Aradık falan ben epey yüksek sesle "alanı tahmin ediyordum haliyle" söylendim ama gerisi gelmedi malesef. Çantada yedek mayolar ve çocukların kıyafetleri vardı.
Adamdaki kine inanamadım ama. Sonuçta böyle yerlerde erken gelme esastır. Gelip masa kapatamazsın ki görevlilerde aynı şeyi söylediler. Aadm çantayı alıp ne yaptıysa artık. Bir de iki havluyu niye bıraktı, kullanacaklardı da biz mi farkettik ya da "bak sen masayı aldın biz de çantanı"mı dediler bilemiyorum.....

Yorumlar

  1. güzel bir güne sıkıntılı başlamışsınız çok ayıp etmişler .

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel eğlenilmiş. Eee tatil bu işte.

    YanıtlaSil
  3. yuh diyorum başka da bir şey diyemiyorum bu terbiyesizlere...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder