meyve dondurması-Fadiş usulü



Gıda olarak olmazsa olmazın ne deseler "dondurma" olur yanıtım. Yaz-kış farketmez. Kutu dondurmalar, derin dondurucular icat oldu ya. Ben her mevsim tüketiyorum. Geçenlerde Fadiş'te meyvelerden yapılmış bir tarif vardı. Ara sıra dondurma yemenin vicdan azabını çekersem meyveleri dilimler dondurur yerdim ben. Fadiş'inki de çocuklara hoş bir alternatif olmuş bence.
Cuma günü çocuklarla birlikte yumuşamış şeftali, kayısı ve kırmızı erikleri rondodan geçirdik. Kalıplara koyduk. Dün de afiyetle yedik. Çocukların yorumu ne mi oldu?
"Güzel ama sütlü de yapsan olmaz mı???"

Yorumlar

  1. taburelerimi beğendiğin için teşekkürler canım..size yorum yazamasamda sizin o güzel yorumlarınızı hep okuyorum..lütfen kusuruma bakmayın ,burada çok sınırlı internet..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Yok sorun değil. Ben keyifle izliyorum senin bloğunu:))

    YanıtlaSil
  3. Eee çocuklardan talep gelmişse birdahakine sütlüsü olacak demektir. Şimdiden afiyet olsun

    YanıtlaSil
  4. iyi fikir gerçekten.. hem serinletici hem de kalorisi az..benim gibi kilo sorunu olanlar için ideal..

    YanıtlaSil
  5. suhuba denemeli aslında onu da.


    Emine evet hoş bir serinlemelik...

    YanıtlaSil
  6. Bebişlerim için iyi bir tarif ilerleyen zamanlarda mutlaka denicem.Bende dondurma çok seviyorum ama bu ara üşüttüm biraz yiyemiyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Bir de labne peynir ile karıştır canım, o da çok güzel oluyor:) Afiyet bal şeker olsun, yarasın kuzulara.

    YanıtlaSil
  8. Sevtap geçmiş olsun. Az kaldı iyi bak kendine bu aralar:)))


    Hatice saol:))

    Fadiş deneyeyim onu da. Oranını nasıl yapıyorsun peki??

    YanıtlaSil

Yorum Gönder