Deniz'e dizlik

 Kendisi de fotoğrafa dahil olmak isteyince yukarıdaki kare çıktı ortaya...


Demiştim ya Ada 26 cant bisiklete binmeye başladı ama Deniz'i bindiremiyoruz. "üç ya da dört tekerlekli" olacakmış onunkisi. Babamız da inatla öğle öğrenilmez iki teerlekli diyor. Bir iki kere düştü inanılmaz korkuyor düşmekten ve bir yerlerinin acımasından.
"Tamam o zaman sana dizlik dikelyim ben" dedim. Kabul etti. Dün sabah karıştırdım pek çok yeri ama bir vatka bulamadım. Dizlik için iyi bir çözüm gibi gelmişti. Hadi aklıma düşmüşken yapayım sonra tembellik ederim diye kasınca artık kullanılmayan ama atılamayan bir iç çamaşırı geçti elime.
Önce dikdörtgen bir kumaşın içine monte ederik kamufle edeyim dedim kötü oldu. O çukurluğu güzel dikemedim. Sonra dışını kesip yanlara şeritler hazırlayıp diktim öylesine. Arkalarına cırt cırt. Sıcaktanmıdır nedir hadi bitsin modunda pek bir özensizdim hem de. Deniz sevdi. Ama Ada'nın tepkisini görmeliydiniz asıl. Dikerken görmediği halde
"Anne bu kadın şeyine benzemiş" diye kıkırdamaya başladı. Bir de onay almak için "ama anne sen benzetmiyor misin?" diyor çocukcağız....
Neyse şimdilik uzun bermuda içinde takar kimse görmez. Maksat dizi acımasın..

Yorumlar

  1. süper yaa!!! bak ilham nerelerden geliyor değilmi şekerim!

    YanıtlaSil
  2. valla süper olmuşş:)))benimkilerede lazım dizlik:))bende eski şeylerimi! değerlendirsem ne yapsam:)))

    YanıtlaSil
  3. iki teker bisikletin yanında yedek tekerleri yok mu Sevdacığım, zamanla yukarı yukarı kaldırırsınız önce tekini sonra diğerini neden baba ısrar ediyor kısa yoldan öğretmek için:( O dizlikler ne kadar koruyacak Denizi bisikletten düştün mü bisiklette seninle düşer daha çokta ayak bileği falan yaralanır. Tecrübeyle sabittir, çocukken öğrenene kadar öyle çok düştüm ki halen izlerini taşırım üstelik:)) Neyse bu başlangıç olsun bileklere de bir şey yaparsın artık:))

    YanıtlaSil
  4. Nilgün yokluktan valla. Bu sıcakta çocuklarla alışveriş ne mümkün. Babamız da gereksiz gördüğü şeyleri almayı hep unutur nedense!!! Eldekiyle olduğu kadar:))


    Efe ve Eren değerlendir valla. Benimki çok güzel olmadı. Seninkine bakar düzeltirim üşenmezsem:))

    Şule 16 cant olanlarda var destekler. Bizimkinin bacakları uzun geldi zorlandı abisinin 20 cantını devreye soktuk. Biniyor aslında. Derdimiz düşme korkusu sadece.
    Ne yalan söyleyeyim babamız da az uğraşmıyor. Beli iki büklüm arkasından tutup alıştırmaya çalışıyor sıpayı.Dizlikleri aslında psikolojik destek olarak görüyorum ben. Bir "hadi" dese gerisi gelecek çünkü....

    YanıtlaSil
  5. Saadet öldürdün beniiiii:))))))
    süpersin yaaa.
    sen onları renkli bir penye ile kamufle et dışarıdan biride benzetirse takmaz bak sonra.
    fikir süper ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Hatice üzerlerindeki sarı renkli kumaş zaten. Aslı beyazdı. Düzgün dursun diye sınırdan dikince aynı şekil çıktı ortaya...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder