açlığın gözleri

Birlleşmiş Milletler'in acil yardım çağrıları birkaç gündür sık sık basında yer alıyor. Bu fotoğraf ise cidden çarpıcı. 7 aylıkmış bu bebek. Annesi ile birlikte açlıktan kaçmaya çalışanlardan sadece biri. Ve onun gibi 12 milyona yakın insan....
Sacede susuzluk değil iç savaşlar da etken bu kıtlıkta. Pek çok yere El Kaide izin vermediği için girilemiyormuş. ABD faydalanacağı bir ülke oldu mu nasıl da gönderiyor topunu-tüfeğini. Yok güvenlikti, yok insanların canıydı diye. Ama işine yaramazsa o ülkenin toprakları görüldüğü gibi bebekler açlıktan kırılıyor resmen.




Geçenlerde Derya Sazak'ın bir yazısında vardı. BM Gıda ve Tarım Örgütü insanlığın büyük trajedisi karşısında 620 milyon dolarlık yardım çağrısında bulunuyor. Yunanistan'ı iflastan kurtarmak için sağlanan destek ise  159 milyar euro.

Yorumlar

  1. Katılıyorum canım bu yazdıklarına. Her şeyi Afrika ülkelerinde denemeleri de cabası.

    YanıtlaSil
  2. Doğrusun Dilek. Fotorafa takıldım kaldım. Ne yazsam, ne söylesem bilemedim zaten.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder