Kızkardeşime hediye anahtarlık




Kızkardeşime hediye olarak yaptığım anahtarlık. (Bu arada kendisi şubat doğumlu. Yani çokkkk oldu yapılıp verileli). Bir gün annemle Kemeraltı'nda dolanırken "Serap herkese anahtarlı yaptı ama kendisinin yok" demişti. Evlenmeden önce ahşap kursuna gitmişti Serap epey bir boyama yapıp hediye etmişti hepimize. O konuşmadan aklımda kaldı ben de tereceyi tere satayım bir boyama yapayım dedim O'na.
Malum Lolipu'dan öğrendiğimde beri en sevdiğim şey mumla eskitme. Bu da o teknikle yapıldı. Altta koyu kahverengi, üstte beyaz boya var. Kuşumuza uygun olur diye de yaprak peçeteyle süslendi.

Yorumlar

  1. cok güzel olmuş.ellerinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. AY NE GÜZEL OLMUŞ NİNEM,BAHAR GELMİŞ GİBİ GELDİ GÖZÜME BAKINCA.DAHA BİZE GELMEDİ ONDAN DEĞİL AMA.ÇOK GÜZEL OLMUŞ ONUN İÇİN

    YanıtlaSil
  3. ellerine saplık, sevimli olmuş

    YanıtlaSil
  4. eskitmesine hayran kaldım, yaprak desenleri desen o da çok güzel uymuş, ne diyelim ellerine sağlık sevgili ada ve deniz :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş senin bu yaprak desene bayılıyorum .uyum süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ninem bizim buralara bahar geldi. Arada gider gibi oluyor ama yine de Ege'nin havası bir başka sanırım

    Maya'nın cicileri taşakkür ederim. Çok seviyorum ben bu yaprakları,

    YanıtlaSil
  8. Hem şık hem sade, en sevdiğim tarz.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık harika olmuş, eskitme işinde çok başarılısın yakinen gören biri olarak çok güzeller, kardeşinin de sevdiğine eminim...

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık.kardeşiniz iyi ğünlerde kullansın...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  11. çok şık bir anahtarlık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş, hem de kuşlu, daha ne olsun. Serap güle güle kullansın:) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Kutunun şekli de ne güzelmiş. Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim arkadaşlar. Serap sevdi.. Bilmediği, o zamanlar yapmadığı bir teknik olduğu için de hoşuna gitti.

    YanıtlaSil
  15. çok güzel ve şık duruyor eline sağlık canım ...Yani senin elinden hiç bir iş kaçmıyormuş ben 3 aydır takipteyim seni anladım artık hamaratlığını iki erkek çocuğa reğmen:)maaşallah canım

    YanıtlaSil
  16. asosh ne güzel bir iltifat bu böyle. Teşekkürler:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder