İşte Kral Julien bu



Bizim evde normal anten var hala. Açıkcası yetiyor fazlası gereksiz zap gibi geliyor bana. Neyse epey bir zaman önce nette yabancı blogları dolanırken Madagaskar filmindeki penguenlerin dizisinin çekildiğini farkettim. Aslında gösteriliyormuş ama dediğim gibi  bizde yoktu. Devrim flaşla getirdi bir kaç bölüm çocuklar hasta oldular. Tüm sezonu cdye kaydetti. Acayip bir hastalık oldu özellikle Ada'da.
E doğal olarak da oradaki karakterler istenmeye başladı. Uçurtma şenliğinde sergilenen Kral Julien'imiz de huzurlarınızda işte. Aslında epey bir uygun kumaş aradım önce, Öyle çizgili kumaş bulamadım bir türlü. Sonra çoraptan yapalım oldum. Kuyruğunu daha önce zebra el kuklası için aldığım çoraptan yaptım. Ana parça Devrim'in çorap çekmecesinden. Julien'in gözlerine benzemesi için yeşil polar diktim. Tacımız ise temizlik bezlerinden yapıldı. 

Yorumlar

  1. Merhaba Kral Julien tanıştığımıza memnun oldum. Valla arkadaşım çok iyisin bu işte.

    YanıtlaSil
  2. Senin işin zor şekerim, ama sen hepsinin altından başarıyla kalkıyorsun maaşallah, çizgi film kahramanları, hayvanlar alemi, uzay, trafik, neler çıktı senin ellerinden :)

    YanıtlaSil
  3. :) aynısı olmuş canım ellerine sağlık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Banu sevip de oynasınlar yeter:)) Hem bazı şeylere satın almadan da sahip olunabileceğini bilinci yerleşir.

    Yeşim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. bizim evde de bu çizgifilm çok izleniyor:)eşim hastası..benim favorim Skipper elbette ama kral Julien de güzel bir karakter.eline sağlıkm harika bir oyun arkadaşı olmuş..

    YanıtlaSil
  6. Bizim de babamız hasta penguenlere.

    YanıtlaSil
  7. sevgili ada deniz şanslı çocuklar böyle yetenekli anneleri var çok şeker olmuş tanıştığıma memnun oldum kral julien

    YanıtlaSil

Yorum Gönder