deniz....ucundan azıcık






Bu yıl havalar bir türlü istikrarlı olamadı. Cumartesi Sivas'a kar yağdığını duyunca inanamadım. Sanki kış bizi terk etmek istemiyor bu yıl.
Devrim'le deniz krizine giren ben ise dün Urla'da deniz kıyısına gittik. Biz inceydik ama çocukları normal kıyafetleriyle götürdük önce. Güneş bir taraftan ısıtıyordu ama poyraz vardı. Çocuklara toprakta oynayın ıslanmak yok dedik. Biz dedik de Ada durur mu bir baktık eşortmanı ıslak. Şortla değiştirdik. İki dakika sonra o da ıslanmış hadi mayosunu giydirdik.  Hala deniz yasak ama. Bizimkisi eğildi kafasını soktu, gülerek geldi yanımıza.
Ben güneşlendim, onlar oynadı ucundan azıcık deniz keyfi yapıp döndük....


Bu arada dün yoktum post giremedim.. Tüm arkadaşlarımın anneler gününü kutlarım. Bir tane değil milyonlarça çiçek gelsin hepinize:)))

Yorumlar

  1. Mutlu çocuklar görmek ne güzel.Ne iyi yapmışsınız:))

    YanıtlaSil
  2. ayy yanınızda olmak vardı, benimde canım nasıl deniz istiyor. Hatta gece rüyamda yüzüyordum:))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bu resimleri görünce yazı özledim seninde anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  4. Nedret abla saol. Korktuk ama hasta edeceğiz diye. Gece hep tetikteydik...

    Nadire gel. Bir sınsın havalar bir her hafta sonu denizdeyiz. Gideriz birlikte...

    Gönül teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  5. Nihayet deniz sefası yapmışsınız, bir dahaki sefere inşallah denize de girersiniz, bu hasret biter:)

    YanıtlaSil
  6. Evet ya bu sene yaz gelmeyecek miiiiiiiiii?

    YanıtlaSil
  7. seninde anneler günün kutlu olsun canım güzel bir haftasonu olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Oh ne güzel deniz yakın sürün sefasını....anneler günün kutlu olsun arkadaşım çocukları öperim....

    YanıtlaSil
  9. Fadiş umarım:))


    suhuba bilmiyorum ki yine soğuklar geliyormuş baksana,

    Hatice teşekkür ederim:))


    Tülin evet denize yakın yerde oturmak gerçekten de büyük şans:))

    YanıtlaSil
  10. urlayı çok severim sessiz sakin.çocukluğunda yaz tatillerim hep urlada eğriliman da geçti.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder