papatyalarım:))


Papatyalarımı çooookkkkk seviyorum. Ada papatyası demişlerdi bunlara. Urla'dan getirmiştim tohumlarını. Ön bahçedekilerin boyu görüyorsunuz Devrim kadar oldu. (Devrim 1.78) Orman gibiler, çok düzensiz. İlk çıkmaya başladıklarında Devrim "ayıklayalım şunları" diyor. Diyor da kıyamıyorum bir tanesini bile koparmaya.Sadec bahçenin içi değil evin etrafında, kaldırımlarda da dolu bu papatyalardan. Kurudukça atıyorum tohumlarını her yere.
Seneye bir düzen getirecek gibiyim ama. Şöyle daha yakışıklı görünsün bahçe. Üst taraftan başlarım. Ön bahçe dursun böyle.

Yorumlar

  1. çoook güzeller.. anneannemin bahçesinde de vardı bunlardan.. memleketi özledim çiçekleri görünce, sanki kokularını hissettim...

    YanıtlaSil
  2. bende istiyorum o papatyalardan evimizin 3 tarafı bahçe her yer papatya olsun istiyorum......

    YanıtlaSil
  3. Baharın müjdecileri,böylede çok güzeller,bırak dağınık kalsın bence...

    YanıtlaSil
  4. Bahçeyle uğraşması çok zevklidir.İnşalah bir gün benimde bahçeli evim olur.Çok güzeller.Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzeller, bizim buralarda olur mu ki? Bana bir zarf içinde yollarmısın ki?

    YanıtlaSil
  6. Emine :))

    yaseminkale ne güzel olur. Arsız zaten bu çiçekler çabuk çoğalırlar

    Özlem dağınıklık beni zerrece rahatsız etmiyor da. O çiçeklerin arasında güller, küçük agaçlar da var. Onlara biraz sorun

    Sevtap umarım gönlünce bir eve sahip olursun:))

    Banu denemekten bir zarar gelmez. Çiçekler kuruduğu zaman gönderirim tabiki. Çiçekler kurudumu onları etrafa serpiştiriyorum çıkıyorlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder