kırlentler kaldığı yerden.....




Bloglar kapatılmadan önce başlamıştım kırlentleri yapmaya. Biteli çok oldu haliyle. Baktım da fotoların arasına bunları paylaşmamışım ben. Tekli koltuklar için yaptıklarım kuşlu oldu. Kuşlarım kalpleri uçuruyorlar isteyene taşıyorlar. Nasıl olduğu belli zzaten nette bulduğum bir kuştan kalıp çıkardım kalpleri kestim aplike ettim. Bunlara o kadar da özen göstermiştim güya ama fotoğraftan da görüldüğü gibi sağdaki kırlentin kalplerini ters dikmişim. (Kuşlar ters tarafa uçuyorlar da ikisi de aynı tarafa uçarsa kalpler ters görünmüyor)

Yorumlar

  1. hem aşk hem özgürlük! güzel dizayn!

    YanıtlaSil
  2. cok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.bende kırlent yapmayı düşünüyorum çuval bezi ,keçe,kumaş kombin ederek bakalım.bi fikir edinmiş oldum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. bence çok güzel olmuşlar .ters diye düşünmedimde kalp bıraka bıraka uçuyorlar izlenimi olmuş:))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. söylemeseydin fark etmiyecektim bence böylede çok güzel

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık.şık olmuşlar....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım harika bu yastıklar .
    ayy niye ters diyorsun kuşun biri sevgi kalpleri dağıtıyor diğeri topluyor deseydin ya:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Hatice hiç aklıma gelmedi valla:))

    Gönül saol

    YanıtlaSil

Yorum Gönder