Komiklik canavarı ve kırmızı yengecimiz




Bu fotoğraflar sabah çekildi daha. Bugün ana sınıfında oyuncak günü. Deniz erkenden hazırlanmaya başladı komiklik canavarı olacağım diye. Ben mutfakta bir şeylerle uğraşırken bir baktım giyinmiş takmış takıştırmış geldi yanıma. Dur dedim hemen senin fotoğrafını çekmem lazım. "keşke babam da görseydi beni" oldu. Umarım hayata hep böyle pozitif bakabilir. Bu konuda üçümüze de benzemiyor Deniz. O dişler her fotoğrafta çıkıyor....

Kırmızı yengeci de dün akşam dikmiştim. Ne zamandır diyordu çocuk unuttu sonra. Yanlarında otururken öylesine başladım bu çıktı ortaya. Basitçe ama sevdiler yengeçlerini sıra dikenlisinden bir istakozdaymış.....

Yorumlar

  1. bahtı açık olsun! yüzü hep gülsün! sevgilerim ve dualarım sizinle... muck

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Denize, çok tatlı. Yengeç te çok başarılı kumaşı da çok uygun düşmüş:)

    YanıtlaSil
  3. canım çok şekersiniz yaaa. şunun tatlılığına bak:))
    ne kadar büyürse büyüsün bu hali hep içinde kalsın:))
    yengeç süper olmuş süper. biraz oyuncak kalıpları bul kendine bu işe elin çok yatkın benden söylemesi.

    YanıtlaSil
  4. çok şeker maşalllah ne güzel bir resim yengeçde bu arada çok şirin ne güzel oyuncaklar yapıyorsun...

    YanıtlaSil
  5. Fadiş daha önce çekyat örtüsü yaptığım polardan. Deniz'de alerji çıktıktan sonra kaldırmıştım bir tarafından tırtıklamaya başladım örtüyü....

    Hatice annem de aynısını diyor. Oyuncak dik-sat bunu iyi becerdin diyor. Bakalım..

    Gönül teşekkür ederim:))


    Nilgün saol:))

    YanıtlaSil
  6. Vallahi Adadenizim hiç siparişleri bitmiyor seninkilerinin, eee hayal ettiklerini yapacak bir anne den özel başka kim olabilir ki onlar için kimbilir nasıl seviniyorlar ilk gördüklerinde :))) Komik canavarı mı? o da mı varmış daha neler öğreneceğiz, hayalleri hiç bitmesin inşallah...

    YanıtlaSil
  7. oğlunuza maşallah hayal güçleri ne kadar geniş oluyor bunların:))komiklik canavarı ha:))

    gerçekten de ne güzel dikiyorsunuz keşke keşke bende becerebilsem şu dikiş işini :)

    YanıtlaSil
  8. Şule bitmiyor malesef. Daha paylaşacağım oyuncaklar var birde ısmarlananlar. Ejderha, istakoz yapmamışım mesela. Bir de bazen bu kadarı da fazla oluyor. Doyumsuz çocuklar oluyorlar. İstediklerini yapmak güzel ama mutluluklarının kısa sürede bitmesi kötü.

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim sezobigo. Emin ol ben diktiysem herkes diker. Öylesi uzak durdum yıllarca dikişten, iğneli işleri bile mecburiyetten yapardım. Geçen yıl bir anda başladım. Zaten makinalar yapıyor çoğu işi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder